Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Er gravid allerede uke5? Risiko for å miste er stor enda. Vil ikke se skal bli lei seg om det skjer... Men har samtidig lyst å si det. Anonymous poster hash: 31bb1...4fa
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Har du lyst til å si det så gjør du det! Gjør det som føles riktig for deg! Dette er det ingen fasit på. Anonymous poster hash: 34f92...f47
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Jeg synes det er fantastisk at kun jeg og mannen vet at jeg er geavid noen uker. Vår lille hemmelighet! Vi skal ikke si noe før etter uke 12. Ingen forventer st vi skal ha ny baby, så ingen kommer til å ha mistanke heller! Anonymous poster hash: 77f75...22b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Jeg ville sagt det til de nærmeste. Ja, det er risiko for å miste så tidlig, men nettopp derfor ønsker jeg støtte fra mine nærmeste dersom det skulle skje. Anonymous poster hash: 6e5a8...94d
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Jeg sa det i uke 5 første gangen. Andre gangen ventet vi til uke 16. Da ble mamma stressa, for da rakk hun ikke å strikke alt hun tenkte babyen måtte ha 😄 Anonymous poster hash: c9f3e...ca6
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har mistet 3 ganger, 2 ganger i SA og 1 gang i MA i uke 14. Det enkleste har vært de gangene familien visste det tidlig, for da fikk vi støtte og hjelp. Jeg er sånn som liker å være åpen om slikt, folk kan jo ikke hjelpe dersom de ikke aner noen ting.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #7 Skrevet 17. desember 2015 Jeg har ei søster som har mistet gang på gang etter hun fikk sitt første barn. Hun venter alltid til uke tolv med å fortelle nyheten, med unntak av de gangene hun mister. Jeg skjønner ikke helt det, for jeg skulle jo øbske at vi kunne ta del i gleden og spenningen også, ikke bare få ta del i sorgen. På en måte skjønner jeg det jo, men likevel gjør jeg det ikke. Nei, si i fra når du vil du. Går det galt så er det bra å dele sorgen også. (For de fleste). Anonymous poster hash: c669f...6eb
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #8 Skrevet 17. desember 2015 Jeg fortalte mine foreldre i dag... De ble glade. De får dele gleden med meg nå, håper det går bra 💜 min samboer vil vente med å si det til sine, det får være opp til han... Anonymous poster hash: 31bb1...4fa
februarprins2013 Skrevet 18. desember 2015 #9 Skrevet 18. desember 2015 jeg sa det både til foreldre,svigerforeldre, onkler og tanter den gangen, og kollegaer og venner etter uke 12
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #10 Skrevet 18. desember 2015 Jeg har alltid sagt det til mamma så fort jeg står med positiv test i hånda. Hun er den jeg alltid betror meg til og det er henne jeg trenger mest av alt om livet går meg imot.. Anonymous poster hash: 378f6...08f
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #11 Skrevet 18. desember 2015 Vi sa det i uke 4 begge gangene. Jeg ble veldig dårlig, så vi trengte en del hjelp. Anonymous poster hash: 33767...ca6
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #12 Skrevet 18. desember 2015 Første gang sa jeg det til min mor og far med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Andre gang sa jeg ingenting, da mistet jeg i uke 7, endte med at jeg fortalte det siden jeg trengte trøst fra min mor. Tredje gang fortalte jeg det ikke før uke 15-16 (jeg ville fortale det face too face, men hadde ikke sjansen før). Dersom du ønsker å fortelle foreldrene dine den store nyheten, så gjør du det Anonymous poster hash: ffca6...ae5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå