Gå til innhold

Hurtigris,- hva kan jeg bruke den til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen kjøpte feil på butikken, sånn 3minutters. Aldri smakt før. Vi prøvde den til middag i går, og det var mildt sagt en kjip opplevelse. Må jeg bare kaste resten? Eller kan den bli spisende på noen måte? F. Eks. som grøtris?

Anonymous poster hash: aa20a...226

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen kjøpte feil på butikken, sånn 3minutters. Aldri smakt før. Vi prøvde den til middag i går, og det var mildt sagt en kjip opplevelse. Må jeg bare kaste resten? Eller kan den bli spisende på noen måte? F. Eks. som grøtris?

Nei du kan ikke lage grøt på den, men du kan prøve å blande inn stekte gr. Saker ig ha på litt krydder. Så god blir den desverre ikke uansett

Anonymous poster hash: 547e6...2e2

Skrevet

Søppelbøttefyll! Sorry, den er ubrukbar. 

Skrevet

Ha-ha... jeg leste hurtiggris i overskriften din :D

3-minutters ris er ikke noe brukendes. Hater å kaste mat, men slik hurtigris er noe jeg ikke spiser (såsant jeg ikke får det servert hos andre, da er jeg høflig og spiser alt).

Anonymous poster hash: 6d880...dea
Skrevet

Uff, den er bare fæl! Fæl smak og konsistens , kunne kanskje bruke den til å kaste på nygifte?

Skrevet

Uff, den er bare fæl! Fæl smak og konsistens , kunne kanskje bruke den til å kaste på nygifte?

Nei, nei, nei - du trenger ikke ta livet av alle småfugler og duer bare fordi om risen er fæl! ;)

Tørr ris sveller i magene på fuglene og kan ta livet av dem om de har spist litt for mye.

Skrevet

Uff nei, det blir ikke godt til noe er min erfaring. 

Anonymous poster hash: 60dfa...326
Skrevet

Haha, ingen nygifte i nærheten. Da går den rett i søpla uten dårlig samvittighet😊

Har vært innom "asia-butikken" og kjøpt ris som kan spises nå! Takk for svar dere👍🏻

Skrevet

Øh, hurtigris bruker du jo til alt du bruker annen ris til! Merkelig spørsmål (og mange merkelige svar)...

Anonymous poster hash: 5c57e...d7b

Skrevet

Øh, hurtigris bruker du jo til alt du bruker annen ris til! Merkelig spørsmål (og mange merkelige svar)...

Har du smakt hurtigris..? Det er så vondt!

Anonymous poster hash: bed5c...cca

Skrevet

Selvfølgelig har jeg det, -det er jo helt vanlig mat! Er enig i at annen ris smaker bedre, men hadde mannen min kjøpt hurtigris ved en feil, så hadde vi jo spist den på vanlig måte!

Skrevet

Selvfølgelig har jeg det, -det er jo helt vanlig mat! Er enig i at annen ris smaker bedre, men hadde mannen min kjøpt hurtigris ved en feil, så hadde vi jo spist den på vanlig måte!

Det hadde ikke jeg. Spiser det meste,men hurtigris er som godt kokte papirbiter.

Skrevet

Nei, nei, nei - du trenger ikke ta livet av alle småfugler og duer bare fordi om risen er fæl! ;)

Tørr ris sveller i magene på fuglene og kan ta livet av dem om de har spist litt for mye.

Haha, nei ville vært slemt! Men rekker jo å koke den først da, går jo dritkjapt😂🐥

Skrevet

Fyll en sokk og bruk den som dørstopper. Gjerne en julestrømpe når som det er jul.

Skrevet

Haha, nei ville vært slemt! Men rekker jo å koke den først da, går jo dritkjapt

Det har du rett i - kan sette på vannkokeren når de sier "ja", så er den ferdig til de kommer ut på kirketrappen ;)

Hvor populært det hadde vært hos brudeparet å få klebrig ris kastet på seg er en annen sak - men helt uvesentlig så lenge vi ikke tar livet av fuglene :D

Slik hurtigris er jo også så superraske karbohydrater at man nesten like gjerne kan spise sukker med skje.

Elsker livet har et poeng - kanskje man kan lage sånn varmepute av slik ris? En stoffpose som man kan legge i mikroen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...