Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Mannen kjøpte feil på butikken, sånn 3minutters. Aldri smakt før. Vi prøvde den til middag i går, og det var mildt sagt en kjip opplevelse. Må jeg bare kaste resten? Eller kan den bli spisende på noen måte? F. Eks. som grøtris? Anonymous poster hash: aa20a...226
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Mannen kjøpte feil på butikken, sånn 3minutters. Aldri smakt før. Vi prøvde den til middag i går, og det var mildt sagt en kjip opplevelse. Må jeg bare kaste resten? Eller kan den bli spisende på noen måte? F. Eks. som grøtris? Anonymous poster hash: aa20a...226 Nei du kan ikke lage grøt på den, men du kan prøve å blande inn stekte gr. Saker ig ha på litt krydder. Så god blir den desverre ikke uansett Anonymous poster hash: 547e6...2e2
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Søppelbøttefyll! Sorry, den er ubrukbar.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Ha-ha... jeg leste hurtiggris i overskriften din 3-minutters ris er ikke noe brukendes. Hater å kaste mat, men slik hurtigris er noe jeg ikke spiser (såsant jeg ikke får det servert hos andre, da er jeg høflig og spiser alt). Anonymous poster hash: 6d880...dea
skinnfilla Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Uff, den er bare fæl! Fæl smak og konsistens , kunne kanskje bruke den til å kaste på nygifte?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Uff, den er bare fæl! Fæl smak og konsistens , kunne kanskje bruke den til å kaste på nygifte? Nei, nei, nei - du trenger ikke ta livet av alle småfugler og duer bare fordi om risen er fæl! Tørr ris sveller i magene på fuglene og kan ta livet av dem om de har spist litt for mye. Anonymous poster hash: 6d880...dea
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #7 Skrevet 17. desember 2015 Uff nei, det blir ikke godt til noe er min erfaring. Anonymous poster hash: 60dfa...326
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #8 Skrevet 17. desember 2015 Haha, ingen nygifte i nærheten. Da går den rett i søpla uten dårlig samvittighet😊 Har vært innom "asia-butikken" og kjøpt ris som kan spises nå! Takk for svar dere👍🏻 Anonymous poster hash: aa20a...226
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #9 Skrevet 17. desember 2015 Øh, hurtigris bruker du jo til alt du bruker annen ris til! Merkelig spørsmål (og mange merkelige svar)... Anonymous poster hash: 5c57e...d7b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #10 Skrevet 17. desember 2015 Øh, hurtigris bruker du jo til alt du bruker annen ris til! Merkelig spørsmål (og mange merkelige svar)... Anonymous poster hash: 5c57e...d7b Har du smakt hurtigris..? Det er så vondt! Anonymous poster hash: bed5c...cca
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #11 Skrevet 17. desember 2015 Øh, hurtigris bruker du jo til alt du bruker annen ris til! Merkelig spørsmål (og mange merkelige svar)... Anonymous poster hash: 5c57e...d7b Har du smakt hurtigris..? Det er så vondt! Anonymous poster hash: bed5c...cca Selvfølgelig har jeg det, -det er jo helt vanlig mat! Er enig i at annen ris smaker bedre, men hadde mannen min kjøpt hurtigris ved en feil, så hadde vi jo spist den på vanlig måte! Anonymous poster hash: 5c57e...d7b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #12 Skrevet 17. desember 2015 Øh, hurtigris bruker du jo til alt du bruker annen ris til! Merkelig spørsmål (og mange merkelige svar)... Anonymous poster hash: 5c57e...d7b Har du smakt hurtigris..? Det er så vondt! Anonymous poster hash: bed5c...cca Selvfølgelig har jeg det, -det er jo helt vanlig mat! Er enig i at annen ris smaker bedre, men hadde mannen min kjøpt hurtigris ved en feil, så hadde vi jo spist den på vanlig måte! Anonymous poster hash: 5c57e...d7b Det hadde ikke jeg. Spiser det meste,men hurtigris er som godt kokte papirbiter. Anonymous poster hash: bed5c...cca
skinnfilla Skrevet 17. desember 2015 #13 Skrevet 17. desember 2015 Uff, den er bare fæl! Fæl smak og konsistens , kunne kanskje bruke den til å kaste på nygifte? Nei, nei, nei - du trenger ikke ta livet av alle småfugler og duer bare fordi om risen er fæl! Tørr ris sveller i magene på fuglene og kan ta livet av dem om de har spist litt for mye. Anonymous poster hash: 6d880...dea Haha, nei ville vært slemt! Men rekker jo å koke den først da, går jo dritkjapt😂🐥
Elsker livet Skrevet 17. desember 2015 #14 Skrevet 17. desember 2015 Fyll en sokk og bruk den som dørstopper. Gjerne en julestrømpe når som det er jul.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #15 Skrevet 17. desember 2015 Uff, den er bare fæl! Fæl smak og konsistens , kunne kanskje bruke den til å kaste på nygifte? Nei, nei, nei - du trenger ikke ta livet av alle småfugler og duer bare fordi om risen er fæl! Tørr ris sveller i magene på fuglene og kan ta livet av dem om de har spist litt for mye. Anonymous poster hash: 6d880...dea Haha, nei ville vært slemt! Men rekker jo å koke den først da, går jo dritkjapt Det har du rett i - kan sette på vannkokeren når de sier "ja", så er den ferdig til de kommer ut på kirketrappen Hvor populært det hadde vært hos brudeparet å få klebrig ris kastet på seg er en annen sak - men helt uvesentlig så lenge vi ikke tar livet av fuglene Slik hurtigris er jo også så superraske karbohydrater at man nesten like gjerne kan spise sukker med skje. Elsker livet har et poeng - kanskje man kan lage sånn varmepute av slik ris? En stoffpose som man kan legge i mikroen? Anonymous poster hash: 6d880...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå