Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Hei, har i kantina fått i meg kjøttpålegg som har vært i kontakt med salami (kjente smaken fra pålegget) og lå ved siden av hverandre på fatet. Kastet pålegget etter at jeg kjente det, men hadde jo allerede spist en halv skive... Tror dere jeg bør bekymre meg for listeria osv? Anonymous poster hash: e2ea3...6be
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 I Norge? Da trenger du ikke bekymre deg for listeria eller andre ting. Norsk mat er svært trygg.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Åpenbart etter å ha lest her inne. Visste ikke om dette i mine to første svangerskap, så da spiste jeg alle oster, spekemat, gravet og røkt fisk osv. Det vil vel helst gå bra, og husk at salami har så sterk lukt at den kan sette seg i noe som ikke behøver å ha ligget inntil. Uansett ikke noe du får gjort med det. Anonymous poster hash: 9621f...5b7
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Spekepølsene til Gilde skal være ok for gravide. Fryst kjøttråstoff og en ph som umuliggjør levevilkårene til parasitter. Anonymous poster hash: 0e0d4...46c
Pobie Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Det er veeeeeldig lav risiko for listeria i Norge. Ville ikke bekymret meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå