Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Datteren min er 10 år. Har ikke noe forhold til staewars annet enn at det er noe guttene leker med maske og lasersverd. Pga utgledning osv kjenner hun den svrte maske osv. Er det bare tåpelig å ta henne med på kino å se starwars filmen som går no? Anonymous poster hash: 3eb26...a12
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Datteren min er 10 år. Har ikke noe forhold til staewars annet enn at det er noe guttene leker med maske og lasersverd. Pga utgledning osv kjenner hun den svrte maske osv. Er det bare tåpelig å ta henne med på kino å se starwars filmen som går no? Anonymous poster hash: 3eb26...a12 Hva er vitsen om hun ikke vet hva Starwars er? Da ville jeg heller begynt med å vise de første filmene hjemme og sett om hun synes det er gøy. 11 åringen min digger Starwars, kan historien og alle navnene. Han har gledet seg i månedsvis til den nye filmen. Søstera på 12 gidder ikke være med, hun vil ikke se Starwars. Anonymous poster hash: 0ca0b...93a
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Datteren min er 10 år. Har ikke noe forhold til staewars annet enn at det er noe guttene leker med maske og lasersverd. Pga utgledning osv kjenner hun den svrte maske osv. Er det bare tåpelig å ta henne med på kino å se starwars filmen som går no? Anonymous poster hash: 3eb26...a12 Hva er vitsen om hun ikke vet hva Starwars er? Da ville jeg heller begynt med å vise de første filmene hjemme og sett om hun synes det er gøy. 11 åringen min digger Starwars, kan historien og alle navnene. Han har gledet seg i månedsvis til den nye filmen. Søstera på 12 gidder ikke være med, hun vil ikke se Starwars. Anonymous poster hash: 0ca0b...93a Enig med ho her. Hva er vitsen? Kommer ikke til å.skjønne handlingen i forhold til de andre filmene..Her er 11 åringen min suuuper fan, så den skal vi se på.mandag Anonymous poster hash: 30fa3...c73
Todii Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Ville vist de første filmene først. Jeg så episode 1 da jeg var 9 år og ble frelst Den nye går nok lenge på kino så dere kan jo se de 6 andre i julen
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Min tiåring likte den, men han er født fan. Da han var to år, og vi gikk en tur langs stranden, pekte han på en øy i sjøen og sa dramatisk "Dét er en galakse. Langt, langt unna"😄 Anonymous poster hash: 1125a...5b7
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Det car i grunnen det je tengte...at det ikke var noen vits med å se den nye når hun ike har sett de gamle........ Anonymous poster hash: 3eb26...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå