Gå til innhold

Star wars...10 år......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er 10 år. Har ikke noe forhold til staewars annet enn at det er noe guttene leker med maske og lasersverd. Pga utgledning osv kjenner hun den svrte maske osv.

 

Er det bare tåpelig å ta henne med på kino å se starwars filmen som går no?

 

Anonymous poster hash: 3eb26...a12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min er 10 år. Har ikke noe forhold til staewars annet enn at det er noe guttene leker med maske og lasersverd. Pga utgledning osv kjenner hun den svrte maske osv.

 

Er det bare tåpelig å ta henne med på kino å se starwars filmen som går no?

 

Anonymous poster hash: 3eb26...a12

Hva er vitsen om hun ikke vet hva Starwars er?

 

Da ville jeg heller begynt med å vise de første filmene hjemme og sett om hun synes det er gøy.

 

11 åringen min digger Starwars, kan historien og alle navnene. Han har gledet seg i månedsvis til den nye filmen. Søstera på 12 gidder ikke være med, hun vil ikke se Starwars.

 

Anonymous poster hash: 0ca0b...93a

Skrevet

 

Datteren min er 10 år. Har ikke noe forhold til staewars annet enn at det er noe guttene leker med maske og lasersverd. Pga utgledning osv kjenner hun den svrte maske osv.

 

Er det bare tåpelig å ta henne med på kino å se starwars filmen som går no?

 

Anonymous poster hash: 3eb26...a12

Hva er vitsen om hun ikke vet hva Starwars er?

 

Da ville jeg heller begynt med å vise de første filmene hjemme og sett om hun synes det er gøy.

 

11 åringen min digger Starwars, kan historien og alle navnene. Han har gledet seg i månedsvis til den nye filmen. Søstera på 12 gidder ikke være med, hun vil ikke se Starwars.

 

Anonymous poster hash: 0ca0b...93a

Enig med ho her. Hva er vitsen? Kommer ikke til å.skjønne handlingen i forhold til de andre filmene..

Her er 11 åringen min suuuper fan, så den skal vi se på.mandag :D

 

 

Anonymous poster hash: 30fa3...c73

Skrevet

Ville vist de første filmene først. Jeg så episode 1 da jeg var 9 år og ble frelst :o Den nye går nok lenge på kino så dere kan jo se de 6 andre i julen :)

Skrevet

Min tiåring likte den, men han er født fan. Da han var to år, og vi gikk en tur langs stranden, pekte han på en øy i sjøen og sa dramatisk "Dét er en galakse. Langt, langt unna"😄

 

Anonymous poster hash: 1125a...5b7

Skrevet

Det car i grunnen det je tengte...at det ikke var noen vits med å se den nye når hun ike har sett de gamle........

 

Anonymous poster hash: 3eb26...a12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...