Gå til innhold

Er Homeland bra?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er omgangssyk og vil se en serie. Er Homeland noe dere kan anbefale? Hvorfor/hvorfor ikke?



Anonymous poster hash: 44410...aa1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra.

Les om den på imdb.com

Skrevet

Dritbra !! Ble avhengig

 

Anonymous poster hash: 6aac3...6b6

Skrevet

Veldig bra! Vi skal begynne på sesong tre, og ikke lenge siden vi begynte. Anbefaler ellers Orphan Black og Breaking Bad! :D



Anonymous poster hash: 79e2e...93b
Skrevet

Begynte å se den i går. OK er den foreløpige dommen.

Likte House of Cards og Scandal.

Skrevet

Fantastisk serie!

 

Anonymous poster hash: ec145...9f6

Skrevet

Jeg liker den godt. Spesielt sesongen som går nå😱😱😱👍🏻

Skrevet

Ja! Superspennende!! :D



Anonymous poster hash: 6ba63...3da
Skrevet

Den virker bra så langt, gode skuespillere og greit plott. Fare for at jeg blir hekta :-)

 

HI



Anonymous poster hash: 44410...aa1
Skrevet

Veldig bra! Anbefaler også Newsroom om du har tilgang. Enormt bra serie :)

Skrevet

Fantastisk serie, (og jeg har sett mange serier.)

Skrevet

Veldig god serie. Sesong 5 er den beste syns jeg. Har ikke negler igjen etter søndagens episode! Anbefales på det sterkeste:)

Skrevet

Bra i begynnelsen.metterhvert falt jeg helt av lasset. Ble altfor mye styr og ingen handling eller fremdrift. Sluttet å se på det. Føles bortkastet å ha sett den.

 

Anonymous poster hash: 3c7d5...c70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...