Gå til innhold

Om dere skulle starte noe for dere selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hva ville det vært?

Butikk? Kafé? Restaurant?

Salg på Internett?

Annet?

Anonymous poster hash: 7e001...3c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg på og! Jeg har plutselig fått muligheten til å investere, men aner ikke med hva. Får kun investere disse pengene til formål som skal gi avkastning. Vurderer nesten fond, eller aksjer fordi jeg ikke vet hva jeg vil drive med :P

Anonymous poster hash: fb079...69f

Skrevet

Kattekafé!

Det mangler i Oslo, en kafé hvor folk med pelsabstinens kan sitte i en sofa, drikke kaffe og kose med malemaskiner.

Anonymous poster hash: 5ba82...706
Skrevet

Kunne tenke meg å bygge kjøkken nede og lage middager til eldre og enslige( forsåvidt familier også) og kjøre ut til levering . Bestillinger på dåp, fester,konfirmasjon og bryllup.

Det er min drømmejobb😊

Skrevet

Har startet!

Jeg er musikkutdannet og tar frilansoppdrag. Har ca 40% stilling (fast) i tillegg, men nå er jeg så travel at jeg tror jeg sier opp til sommeren.

Anonymous poster hash: f823e...d37

Skrevet

Kunne tenke meg å bygge kjøkken nede og lage middager til eldre og enslige( forsåvidt familier også) og kjøre ut til levering . Bestillinger på dåp, fester,konfirmasjon og bryllup.

Det er min drømmejobb😊

Catering altså. Finnes allerede.

Anonymous poster hash: 76dbd...6b7

Skrevet

Tror jeg ville ha startet en mestringscafe for barn, ungdommer og ensomme pensjonister/uføre.

Prinsippet bak cafeen hadde vært å hjelpe hverandre et sted hvor barn/ungdommer kunne komme etter skolen å få hjelp med lekser, høre på røverhistorier fra gamle dager, hvor de kunne lære å bake, lage enkel mat km. Og hvor de eldre, uføre kunne møte noen å føle at de også hadde noe å gi videre om formen ikke var topp kunne de bare ha vært der å truffett andre mennesker.

Desverre så lar det seg ikke gjøre for dette hadde blitt til en gratis SFO for alle som ikke har ork eller tid til egne barn antageligvis hadde foreldrene klagde på manglende pedagogisk læringsutbytte også, de uføre og eldre hadde vært skeptisk til å bidra for de eldre og uføre som er i form driver med sånne ting på fritiden uansett mens de uføre hadde vært reddet for å miste trygden hvis de bidro for mye og ikke minst så har vi blitt en samfunn som bare skal få og ikke gi noe av seg selv til andre. Selv om idéen ikke er gjennomførtbar liker jeg tanken på å skape et sted der vi kan hjelpe hverandre på tvers av alder, generasjon, rase, religion, legning og politisk ståsted altså et sted hvor medmennesker hjelper medmennesker.

Anonymous poster hash: 6f275...26a

Skrevet

Jordmor som jobbet med hjemmefødsel

Anonymous poster hash: b8a36...e3c

Skrevet

Det er min drømmejobb😊

Så ingen kan starte med noe som finnes allerede? Alle som skal starte eget må finne på noe som ingen har gjort før? Forklaring, takk?

Anonymous poster hash: 9f61f...3fb

Skrevet

Det er min drømmejobb😊

Så ingen kan starte med noe som finnes allerede? Alle som skal starte eget må finne på noe som ingen har gjort før? Forklaring, takk?

Hi ønsker en foretningidee som hun kan utvikle og tjene penger på, men mangler fantasien derfor spør hun om noen har et konsept her.

Skrevet

Det er min drømmejobb😊

Hi ønsker en foretningidee som hun kan utvikle og tjene penger på, men mangler fantasien derfor spør hun om noen har et konsept her.

Og ett av forslagene var catering. Hvor i hi står det at det skal være nyoppfunnet?

Skrevet

Det er min drømmejobb😊

Hvor leste du det??

Anonymous poster hash: b8a36...e3c

Skrevet

Min drøm er å starte en skobutikk med spesialsko, og også lage proteser. 

Anonymous poster hash: c53e0...848
Skrevet

Barnehage! En bitteliten barnehage for 0-3 åringer hvor man har maaasse tid til kos og lek med de små. Ikke at jeg tror noen har vondt av en litt større barnehage, men syns det høres ut som drømmejobben å jobbe med en liten gruppe småbarn som kan få ALL oppmerksomhet i verden. Har jobbet på småbarnsavdeling, men med mange barn per voksen og en større avdeling like ved ble det en ganske stresset tilværelse både for små og store. 

En dag, en dag! 

Anonymous poster hash: 2b361...7de
Skrevet

Jeg har startet for meg selv. Konsulent innenfor molekylærbiologi og import av medisinsk utstyr/reagenser.

Skrevet

Det er min drømmejobb😊

Joda, men det finnes også restauranter ol som hi nevner....

Skrevet

Jeg hadde solgt konsulenttjenester innen saksbehandling i barnevernet.

Anonymous poster hash: 9d398...692
Skrevet

Kunne også tenke meg å starte privatskole med stort fokus på kunst- og kulturfag. Ikke steiner-pedagogikk, men noe mer nyskapende.

Anonymous poster hash: f823e...d37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...