Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 Hva gjør dere for å spare penger, evt tjene litt ekstra penger? Jeg spør vel og merke de som lever litt trangt men likevel velger å gå hjemme. Ikke de med en rik gubbe Anonymous poster hash: 1ce2e...966
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Er hjemme, baker brød selv, lager mat fra bunnen av, bruker middagslister, handler på tilbud, planlegger kjøring slik at jeg ikke kjører unødvendig, bruker kindle til å lese bøker gratis, gjør håndarbeid å selger, holder det ryddig og ordentlig slik at jeg vet hva jeg har, selger til vi ikke trenger, handler via nett og på tilbud eks julegaver, bursdagsgaver. Drikke vann, saft, te istedenfor brus. Anonymous poster hash: a2a35...90a
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Det går an å jobbe som støttekontakt en dag eller to i mnd (ca. 150 kr i timen + utgiftsdekning og kjøregodtgjørelse) Du kan gå inn på fylkesmannen.no og melde deg som verge for en enslig mindreårig flyktning Du kan jobbe med salga av div. på homeparty (Mary kay fks) Anonymous poster hash: 9a264...f77
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Jeg er rengjører en dag i uka Ikke spesielt spennende, men godt betalt. Støttekontakt er også en hyggelig ekstrajobb. Anonymous poster hash: ec5f6...f0c
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Handler en gang i uka. Skjønt at klær kan man kjøpe på finn. Bruker bare kontanter for da blir jeg så ufattelig kjip på hva jeg bruker. På to mnd Så har jeg spart 2000 i mynt!!!! Legger de vekk når jeg får igjen mynt. Anonymous poster hash: f96f2...470
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå