Gå til innhold

Beltestol med lang rygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Min 2.klassing har vokst ut av beltestolen sin. Jeg er usikker på hvor høy hun er, men hun må nå krumme ryggen, og det er jo veldig dumt. Noen som vet om en beltestol med ekstra lang rygg? I dag har vi en Britax Kidfix Sict. Jeg ønsker å sikre henne på best mulig måte.

Anonymous poster hash: 5d9a3...e3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Min 2.klassing har vokst ut av beltestolen sin. Jeg er usikker på hvor høy hun er, men hun må nå krumme ryggen, og det er jo veldig dumt. Noen som vet om en beltestol med ekstra lang rygg? I dag har vi en Britax Kidfix Sict. Jeg ønsker å sikre henne på best mulig måte.

Jøss! Min 4. klassing sitter fortsatt fint i Britax beltestol, har ikke isofix, så den heter vel bare Britax Kid plus eller noe slikt. Er vel kanskje stor nok til å sitte uten sete da? (for du er sikker på at du har dratt nakkestøtten så langt ut du kan få den?)

Tenkte i hvertfall at mine sitter til de har vokst ut av setene, og så er det vel trygt nok med kun belte.

Anonymous poster hash: 79cf4...175

Skrevet

Hei!

Sikker på at du har fått ryggen opp i øverste hakk? Har ikke erfaring med britax, vi har cybex og der kan ryggen bli laaaang.

Anonymous poster hash: cfff8...00c

Skrevet

Ryggen går ikke lenger opp dessverre. Ser at det er stor forskjell på høyden på disse 2. klassingene, og min datter er høy. Ønsker at hun sitter i beltestol lengst mulig, men ser jo at det er ubehagelig for henne nå. Har vært og sett etter alternativer i dag, men det ser ikke ut som det finnes noen. Kjøpte et Besafe Beltfix belte som skal festes på selen sånn at den blir riktig. ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...