Gå til innhold

Jeg skal ha barnetrygd for 2 barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare fått for ett barn. Fikk barn tidlig i november og fikk brev fra NAV med beskjed om at jeg skal få barnetrygd fra desember. Jeg trodde det betyr at jeg skulle få barnetrygd i desember?

Anonymous poster hash: c8e0f...4e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å lese det brevet du har fått...? At du får fra desember, betyr ikke at du får første utbetaling da.

Anonymous poster hash: e3dea...1bb

Skrevet

Hva med å lese det brevet du har fått...? At du får fra desember, betyr ikke at du får første utbetaling da. Anonymous poster hash: e3dea...1bb

Hva med å lese det brevet du har fått...? At du får fra desember, betyr ikke at du får første utbetaling da. Anonymous poster hash: e3dea...1bb

Hvorfor må alle her inne være så jævla sure og frekke hele tiden?

Skrevet

Du vil få utbetalt for 2 barn fra januar :)

Anonymous poster hash: f7a68...7a9

Skrevet

Trodde det betydde at du får bt nå i desember (altså i morgen grunnet julen), jeg da?

Anonymous poster hash: a8d6d...2fe

Skrevet

Hvorfor må alle her inne være så jævla sure og frekke hele tiden? Anonymous poster hash: c8e0f...4e0
så var det der med stein i glasshus da... Ikke jeg som svarte deg forresten. Synes ikke svaret du fikk var hverken surt eller frekt!

Anonymous poster hash: 27d85...f45

Skrevet

Du vil få utbetalt for 2 barn fra januar :)Anonymous poster hash: f7a68...7a9

Ja, det var det jeg fant ut og :) eller, i praksis vil jeg få utbetalt 3 barnetrygder i januar.

Skrevet

Hvorfor må alle her inne være så jævla sure og frekke hele tiden? Anonymous poster hash: c8e0f...4e0
så var det der med stein i glasshus da... Ikke jeg som svarte deg forresten. Synes ikke svaret du fikk var hverken surt eller frekt! Anonymous poster hash: 27d85...f45
Ja, og det med å forstå ord og uttrykk og klare å bruke dem på rett måte ;)

Skrevet

så var det der med stein i glasshus da... Ikke jeg som svarte deg forresten. Synes ikke svaret du fikk var hverken surt eller frekt! Anonymous poster hash: 27d85...f45
Ja, og det med å forstå ord og uttrykk og klare å bruke dem på rett måte ;)

Hehe. Du klarer ikke lese og forstå brevet fra nav og belærer folk om bruk av ord og uttrykk, noe du heller åpenbart ikke forstår.

🙊

Går jula i vasken nå eller? Siden du ikke fikk den etterlengtede trygda.

Anonymous poster hash: 88457...be4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...