Gå til innhold

Forslag til dobbeltnavn til gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi liker navnene:

Jonas

Emrik

Imre

Martin

Lillebror er 4 uker og vi må bestemme oss. Storebrødrene heter Ole Henrik og Lars Andreas.

Gutten må ha dobbeltnavn, men bruker mest sannsynlig kun førstenavnet.

Kom gjerne med forslag til andre navn som kan brukes sammen med et av disse fire.

Anonymous poster hash: e6966...25d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Imre Martin

Og denne tråden kan du sette på Navnedebatten istedet.

Anonymous poster hash: 06b12...d57

Skrevet

Jon Martin

Jens Martin

Karl Fredrik

Anonymous poster hash: 2b63d...773

Skrevet

Hvorfor må han ha dobbeltnavn?

De fleste i barnehagen som ikke har dobbeltnavn går under Elias s, Elias j, Axel k, Axel B osv.

Derfor ønsker vi dobbeltnavn som heller kan brukes enn en bokstav. Ingen av de i barnehagen med dobbeltnavn har like.

Storebrødrene bruker alltid begge navnene sine.

Et poeng er at disse navnene vi like må stå først, da det er de navnene som brukes. Så Jon Martin går ikke pga Martin må stå først.

Det er ofte navnetråder her inne, så derfor håpet jeg noen hadde gode forslag til meg!

De som ikke liker navnetråder, ser det jo i overskriften og trenger ikke klikke seg inn!

Skrevet

Martin Severin

Martin Kristian

Martin Kristoffer

Jonas Edvald

Jonas Samuel

Jonas Lauritz

Anonymous poster hash: 5894a...58f
Skrevet

Thor Martin

Anonymous poster hash: 89751...82c

Skrevet

Da klasker du på Andre som mellomnavn.

Andre funker til alle navn.

;)

Skrevet

Martin André

Jonas Arctander

Emrik Ask

Imre Alexander

Anonymous poster hash: 12e53...4b2
Gjest Antarctica
Skrevet

De fleste i barnehagen som ikke har dobbeltnavn går under Elias s, Elias j, Axel k, Axel B osv.

Derfor ønsker vi dobbeltnavn som heller kan brukes enn en bokstav. Ingen av de i barnehagen med dobbeltnavn har like.

Et poeng er at disse navnene vi like må stå først, da det er de navnene som brukes. Så Jon Martin går ikke pga Martin må stå først.

Det er ofte navnetråder her inne, så derfor håpet jeg noen hadde gode forslag til meg!

De som ikke liker navnetråder, ser det jo i overskriften og trenger ikke klikke seg inn!

Men han skal vel ikke gå i barnehagen hele livet?

Og hvis man kan velge et navn som IKKE er topp 10-navn, så slipper man jo problemet...?

(Jeg elsker for øvrig navnetråder - mitt råd er å velge et navn som er fint i deres ører, men som ikke er stigende i navnestatistikken. )

Skrevet

Imre Elias

Imre Mathias

Imre Olias

Jonas Alexander

Jonas Kristoffer/Christopher/stoffer

Jonas Cornelius

Emrik Alexander

Emrik Martinius

Emrik Cornelius

Martin Emil

Martin Tobias

Martin Alexander

Skrevet

Emrik August

Emrik Johannes

Emrik Nikolai

Emrik Elias

Emrik Olai

Emrik Emil

Emrik Alexander

Imre Johannes

Imre Johan

Imre Tobias

Imre August

Imre Amandus

Anonymous poster hash: aeb61...c95

Skrevet

Og hvis man kan velge et navn som IKKE er topp 10-navn, så slipper man jo problemet...?

(Jeg elsker for øvrig navnetråder - mitt råd er å velge et navn som er fint i deres ører, men som ikke er stigende i navnestatistikken. )

Problemet blir jo det samme når de begynner på skolen. Til og med guttene vår som heter Lars og Ole har andre som heter det samme på samme alder.

Gjest Antarctica
Skrevet

Og hvis man kan velge et navn som IKKE er topp 10-navn, så slipper man jo problemet...?

(Jeg elsker for øvrig navnetråder - mitt råd er å velge et navn som er fint i deres ører, men som ikke er stigende i navnestatistikken. )

Problemet blir jo det samme når de begynner på skolen. Til og med guttene vår som heter Lars og Ole har andre som heter det samme på samme alder.

Ja?

Velg noe sjeldnere, da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...