Lestux Skrevet 17. desember 2015 #1 Skrevet 17. desember 2015 (endret) Vi har i løpet av det siste året flyttet til Løren og fått vårt første barn. Nå som nyåret og fristen for å søke barnehageplass nærmer seg må vi ta en avgjørelse om hvor vi ønsker barnehage. Vi er jo veldig heldige som har mange barnehager i nærheten, men hvilke er gode? Hadde satt pris på erfaringer, både positive og negative. Håper det er noen der ute som har lyst til å dele sin erfaring 😀 Endret 17. desember 2015 av Lestux
Snart 4 små!!! Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Hei:) Vi bodde på løren for snart 2 år siden! Og har mange venner der oppe.. våre 3 barn gikk i sinsen barnehage og den anbefaler jeg på den sterkeste! Herlig styrer og mange mange flinke og hyggelige ansatte! Eldste vår gikk hele barnehagetiden i den bhg har hørt negative ting om barnas barnehage(hvis den heter det fortsatt) den ligger inne ved lørenparken! Hvor på løren bor dere ? Så kanskje jeg har flere tips om bhg men jeg ville først og fremst tatt sinsen:) Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå