Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Mannen blir 40 år i april!!!! Så jeg har litt god tid. Men jeg ønsker å overraske han med barnefri og en langhelg til en by i Europa. Har ca 10-12 000 å bruke på reise og hotell. Har dere noen forslag?? Bør ikke være en storby. Vi har vært i Praha, Paris, krakow, Palma. Vi vil se og oppleve now nytt. Gjerne et sted hvor vi ikke blir ruinert.( tenker mat og drikke) Målet er å slappe av, spise og drikke godt, litt shopping ( små butikker helst) ikke glad i kjøpesentre. Severdigheter som museer , kirker, kunst osv er ikke intr. da mannen ikke er så glad i det. Er på jakt etter en koselig by vi kan senke skuldrene og nyte 2-3 dager uten barn!!! Etter tre år med to tette barn, hvor denne ene er autist trenger vi begge to å lade batteriene. Så Nå har jeg i hemmelighet spart opp en del penger som skal gå til en sånn overraskelsestur. Tar gjerne i imot tips om hvordan jeg skal "gi" gaven også. Har litt lyst til å vente helt til avreisedagen,.... Og avtale fri med jobben hans. Håper på maaaaange svar. Gjerne steder som ikke er sånn typiske reisemål,.... Men tar imot alle tips. Gjerne hotell også,.... Som ligger sentralt til i den aktuelle byen. Tusen takk. Anonymous poster hash: 92a92...cf5
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 York, Oxford eller Durham. Herlige byer.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Dubrovnik Reykjavik Nice (el. Antibes, Menton) Visby på Gotland København rett og slett, blir aldri lei København! Bergamo Anonymous poster hash: a5cd1...98b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Hjertelig takk så langt.... Mange steder jeg ikke hadde tenkt på her. Gleder meg til å planlegge. Anonymous poster hash: 92a92...cf5
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Toscana er fantastisk! Hva med Firenze? Anbefaler å leie leiebil og kjøre tur i det nydelige landskapet, gjerne bestille vinsmaking og omvisning på en vingård. Om dere ikke vil bo på hotell er det også mange vingårder/vinslott som leier ut rom og leiligheter, med restaurant og basseng osv. Anonymous poster hash: bc276...2cc
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Jeg vet dette kan høres litt Harry ut kanskje, men jeg (og mannen!!) syntes Ibiza var helt topp!! Vi bodde på Hard rock hotel Ibiza, og det var to døgn i himmelen!!! Frokosten ble servert frem til 11:30 da vi vi var der. Det er den flotteste bufeen jeg har sett: de hadde alt fra tapas til amerikansk frokost. Det var alt fra nypresset juice/ smoothie til cava. Hard rock cafes store kakestykker hadde de også. Nydelig bassengområde. Selve dagen ble feiret med middagsshow på takterrassen. Det ble et godt minne. På dagtid var vi i gamlebyen på Ibiza, veldig sjarmerende by. Der var det også mulighet for shopping. Dersom du ville ha HRC-mat, må dere spise i selve sentrum. På hotellet hadde de i hovedsak spanske retter. Sykt god mat på hotellet;). Anonymous poster hash: e2c10...ed8
Shep Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 York! Mange små, herlige butikker (jeg hater å shoppe, men kunne vandre rundt i timesvis her), gamle puber, herlig stemning
Husbygger Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 (endret) Hva med svalbard? Herlig avslappende, gode restauranter og flere turer dere kan være med på på den tiden av året. Hundeslede tur i midnattsol, is grotte tur, eller en organisert snø scooter tur er bare noe av der dere kan gjøre der opp ☺ Der er utrolig flott der oppe på den tiden av året ☺ Så etterpå at du ville til en by i Europa, men Longyearbyen er jo i Europa det også 😆 Endret 16. desember 2015 av Husbygger
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #9 Skrevet 17. desember 2015 Island, selv om det ikke er i Europa Anonymous poster hash: d0c64...92c
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #10 Skrevet 17. desember 2015 Island, selv om det ikke er i Europa Anonymous poster hash: d0c64...92c Hva? Hvor er det da?? Anonymous poster hash: 86c93...ef0
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #11 Skrevet 17. desember 2015 Edinburgh Budapest Firenze Stockholm Anonymous poster hash: 46220...c8e
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #12 Skrevet 17. desember 2015 Toscana er fantastisk! Hva med Firenze? Anbefaler å leie leiebil og kjøre tur i det nydelige landskapet, gjerne bestille vinsmaking og omvisning på en vingård. Om dere ikke vil bo på hotell er det også mange vingårder/vinslott som leier ut rom og leiligheter, med restaurant og basseng osv. Anonymous poster hash: bc276...2cc Stemmer for denne. Har vært på en jobbrelatert tur hit og det var så fint, vinsmaking og omvisning på en vin(herre)gård var en super opplevelse. Firenze er en kjempefin by, med et stort marked, butikker av alle slag, flott arkitektur og restauranter for enhver smak. Anonymous poster hash: 6bc12...790
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #13 Skrevet 17. desember 2015 Island, selv om det ikke er i Europa Anonymous poster hash: d0c64...92c Hva? Hvor er det da?? Anonymous poster hash: 86c93...ef0 Hahaha, Island er i Europa, naturlugvis... 😊 Ikke med i EU riktignok. Island anbefales iallefall varmt! Fantastisk land og mye å oppleve! 😃👍🏼 Anonymous poster hash: dd814...b62
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #14 Skrevet 15. februar 2016 Det ble Lisboa!!! Anonymous poster hash: 92a92...cf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå