Gå til innhold

Fy f...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en stor bossdunk vi deler med noen av naboene. I går kom det noen som bor på andre sida av bygda og fylte dunken opp med sitt skrot! Midt på lyse dagen, rett utafor vinduet mitt.

Snakket med naboene om det, kanskje hun hjalp de med å kaste eller noe, men det hadde de ikke. Dunken er uansett full, den blir ikke tømt før neste uke, og jeg har flere poser som må kastes. Jeg vurderer sterkt å være like frekk tilbake og sette sekkene hun kastet på trappen hennes eller noe. Eller bare spørre hvorfor hun tror hun kan fylle opp vår dunk, men det er jo ikke like morsomt:p

Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 9f6f4...db4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er helt sikker på hvem det er hadde jeg nok levert det tilbake ja. I tillegg hadde jeg spurt hvorfor. Tipper det er flaut nok for henne til å ikke gjøre det igjen.

Anonymous poster hash: 32d43...56f

Skrevet

Lever det tilbake! Makan på frekkheter.

Anonymous poster hash: d584b...da8

Skrevet

Jeg hadde bedt henne komme og hente det, ville hun ikke så hadde jeg levert dem på trappa hennes.

Her har et par naboer måttet begynne å gjøre det. Nyinnflyttet nabo totalt blottet for alt som måtte minne om sosiale antenner. Kaster alt mellom himmel og jord i søpla til andre - ofte før egen blir fyllt opp. Naboene har begynt å levere tilbake ;) Og det fungerte bedre enn å si høflig fra som de gjorde x antall ganger først.

Vil tro personen i ditt tilfelle trodde hun ikke ble sett?

Anonymous poster hash: 61ef7...315
Skrevet

Du vet hvem som heiv søppelet i dunken? Hvis ja: Ring dem og be dem hente søpla si, og be om en forklaring på hvordan i huleste de kan tro det er fritt fram for å hive søppel i andres dunk.

Sett en frist for når søppelet skal være hentet.

For ettertiden: Hengelås.

Anonymous poster hash: 28fa0...58c

Skrevet

I første omgang ville jeg vært ydmyk og spurt pent og høflig hvorfor søpla ble lagt i min dunk. Kanskje det beror på en misforståelse.

Skrevet

I første omgang ville jeg vært ydmyk og spurt pent og høflig hvorfor søpla ble lagt i min dunk. Kanskje det beror på en misforståelse.

Nr. 4 igjen her. Den taktikken brukte naboene mine også overfor den nye naboen. De regnet jo med at det garantert måtte være en misforståelse.  Hvorfor vedkommende hadde lagt ting i deres søppel? Fordi vår var full, var svaret første gang. Ok, men nå er vår også full og det er en uke til neste tømming, svarte naboene. Det er ikke mitt problem, var svaret.

Neste gang var naboenes fylt helt opp, men ikke vedkommendes. Hvorfor? "Hvis ikke hadde det ikke vært plass til mer i vår".

Nå blir naboens søppel konsekvent flyttet tilbake av de andre naboene. Helt håpløs den nye vedkommende. Jeg går heldigvis klar, men ser hva som blir gjort av vedkommende og hører de andre snakke om det. Regner med at det blir styr igjen nå når det er jul og mer søppel hos de fleste.

Det er vel tvilsomt en misforståelse i His tilfelle hvis vedkommende har kjørt søpla til dem og kastet den der.

Men er jo greit å spørre pent om det først, det er jeg enig i.

Anonymous poster hash: 61ef7...315

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...