Gå til innhold

Termin om 16 dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og mannen gjør ikke en dritt. Jeg er høygravid og shiner huset hele tiden. Vil ha det plettfritt. Og det er helt ok for meg at jeg gjør det, da jeg er hjemme om dagene.

MEN, jeg skulle ønske han kunne tatt i et tak også. Jeg har handlet ALT til kommende jenta. Ordnet med alt som trengs ol. Føler han ikke har gjort NOEN ting før babyen vår skal komme. Rommet hennes er helt uferdig også. Han skal pusse opp. Han har begynt sånn smått, men det går i SNEGLEFART! Hva er det som foregår med han!? 

Jeg hadde skikkelig "anfall" her for en stund siden. Begynte å grine å alt. Over at jeg gjør ALT. Jeg kan fks sette fram skittentøyskurva som skal bæres ned på vaskerommet, og han bare trør rett over den, istedefor å ta den med ned.. Det er slike småting som gjør meg sååå rasende... Han har siden anfallet mitt, passet veldig på å bære ned skittentøyet. Men det er så mye annet småtterier også. Jeg tror jeg eksploderer snart....

Anonymous poster hash: 2f259...b70
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier du noe til ham om hva dun0 forventer da?

Anonymous poster hash: 27293...d81

Skrevet

Jepp. Sikkert altfor ofte og mye- slik at det går rett inn og rett ut :(

Hi

Skrevet

Her er det samme, kan legge ting rett forran ham og det beveger seg ikke videre. Men når jeg har konfrontert ham med det så får jeg bare som svar, at alt blir jo reint/ryddig/ordnet bare han venter litt. Jeg har dermed lagt mine forventninger lavere og sluttet å bry meg noe særlig (ser ikke ut som en svinesti, men blir flere lodotter). Det har faktisk ført til at han har tatt i et tak.

Anonymous poster hash: eae05...ad1

Skrevet

du er gravid,ikke dødsyk

Anonymous poster hash: be211...614
Skrevet

du er gravid,ikke dødsyk

Anonymous poster hash: be211...614

Forventet ikke annet svar egentlig. Noen her inne er så jævla kvalme at jeg har ikke ord! Sett deg på en pinne å SNURR! 

Skrevet

Det er tydeligvis ikke "helt ok for deg" likevel. Sett dere ned og snakk rolig sammen. Ikke angrip, anklag eller vent til du eksploderer. Gi klar beskjed om at han nå hjelpe til mye ekstra nå noen mnd fremover. Og du må kanskje innse at man ikke kan ha det shinet hele tiden! Er det verdt å ofre husfreden for?

Og barnerommet trenger dere vel ikke på en stund? Det ervanlig at babyen sover på deres rom de første mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...