Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Hvordan er fordelingen? Jeg betaler mat(han betaler take away og restaurant) pluss mine barns SFOregning, min mobil og drivstoff på egen bil. Alt annet betaler han. Vi har felles lån på huset. Er han raus? Anonymous poster hash: 4e7ec...0fc
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Vi har et felles barn på vei, men to barn hver fra før Anonymous poster hash: 4e7ec...0fc
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Ja, det vil jeg si. Dekker han klær, utstyr, idrettskontigenter o.l for dine barn også? Anonymous poster hash: a9704...9b1
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Nei, det glemte jeg å ta med. Det betaler far til barnet og jeg(deler ca likt), men de får ting av han i ny og ne Anonymous poster hash: 4e7ec...0fc
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Synes ikke han betaler så mye mer enn deg , mat koster veldig mye penger . Blir nok en god sum i mnd med dine , mine og våre barn Anonymous poster hash: 7ef6e...d74
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Når vi ble sammen hadde jeg et barn fra før og tjente dårlig. Han tjente veldig bra. Kjøpte hus sammen når vi flytta sammen,det sto på begge, men han betalte. Jeg handla mat og betalte egen telefonregning og han resten. Nå har han gått ned i lønn og jeg opp, og vi har kjøpt nytt og dyrere hus. Huset står på begge, lånet blir trukket fra hans konto og jeg får fradragene. Mat blir trukket fra min og jeg setter inn resten minus litt lommepenger på felles konto som regningene går fra. Gi etter evne og bruk etter behov har funket fint her!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Her har vi alt felles. Han tjener mere enn meg. Har man kjøpt hus eller leilighet sammen så går vel det meste til fellesskapet uansett. Anonymous poster hash: a15a6...b41
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Vi fikk veldig raskt felles økonomi når vi flyttet sammen. Ble fort mye styr med mine og dine penger. Totalen blir den samme uansett, og dersom min mann har mer utgifter enn meg en mnd, så er det jo ikke sånn at jeg koser meg med "mine" penger hvis han er blakk. Anonymous poster hash: 75889...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå