Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Noen som har tatt båten Larvik - Hirtshals med barn og hatt plass på business class? Er det ok? Ser dette er stillesone. Anonymous poster hash: 45a05...c03
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #2 Skrevet 17. desember 2015 Dytt Anonymous poster hash: 45a05...c03
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #3 Skrevet 17. desember 2015 Jeg ville bestilt vanlige flyseter, der er det flere barn og mer greit at de snakker, ler og klatrer litt rundt. I stillesonen sitter mange å sover, noen jobber på pc o.l. og det er forventet at det er arbeidsro og stille der. Slitsomt å hele tiden måtte hysje på ungen. Anonymous poster hash: 4691e...f4f
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #4 Skrevet 17. desember 2015 Hvis du har VELDIG rolige barn kan det sikkert gå greit, hvis ikke gir vel svaret seg selv. Barn kan ikke løpe rundt og leke høylydt i en stillesone. Folk betaler masse penger nettopp for å slippe unna sånt. Det må man bare akseptere. Anonymous poster hash: 400a2...e75
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #5 Skrevet 17. desember 2015 Mine foreldre bestiller alltid businessclass og blir sprø av alle som tror det er en lekeplass. Folk betaler ekstra for stillesone, ikke herp det til med unger Anonymous poster hash: 05d7f...8ad
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Mottatt☺️ Har ikke reist med båten før og vil ikke gjøre noe feil. Snakket med en kollega av meg som sa at de alltid valgte business class med små barn, og at det brukte å være mange barn der. Men vil ikke ødelegge for andre så tenkte å sjekke her. Takk 😊 Anonymous poster hash: 45a05...c03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå