Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Den er begynt og klø... Synes selv den ser til å ha forskjellige farger, ujevn form og uklare grenser. Har bestilt legetime. Anonymous poster hash: 4fa49...ae6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Den er slik at den skal undersøkes, men jeg ville ikke vært særlig bekymret. Den er litt ujevn og lett fargeforskjeller, men har sett flere lignende som har vært helt fine. Anonymous poster hash: 1d0bd...379
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Nei. Denne ser skummel ut http://www.nhs.uk/tools/documents/visual_guides_v2/data/mole/images/D-mShow.jpg Anonymous poster hash: 359a3...9f9
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Nei. Veldig lys også. Ser ufarlig ut men pga kløe må den sjekkes Anonymous poster hash: 5f925...a9a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Den er slik at den skal undersøkes, men jeg ville ikke vært særlig bekymret. Den er litt ujevn og lett fargeforskjeller, men har sett flere lignende som har vært helt fine. Anonymous poster hash: 1d0bd...379 Ja, har sjekket den hos lege for et par år siden, og da sa han den var jevn i farge og form, samt klare grenser. Da så jeg ikke på den selv, ettersom den sitter midt på ryggen. Klødde litt da også, ligger akkurat der bh-en sitter. Nå fikk jeg samboern til å ta bilde av den så jeg kunne vurdere. Synes den ser annerledes ut enn legen beskrev til meg sist gang. Får prøve å ikke bekymre meg. Hadde 2-3 år i ungdommen med ukentlig soling i solarium, og har etter jeg fikk fornuft og kuttet det ut fulgt godt med på føflekkene. Anonymous poster hash: 4fa49...ae6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Nei. Denne ser skummel ut http://www.nhs.uk/tools/documents/visual_guides_v2/data/mole/images/D-mShow.jpg Anonymous poster hash: 359a3...9f9 Den så ganske skummel ut. Helt enig :/ Anonymous poster hash: 4fa49...ae6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Nei. Veldig lys også. Ser ufarlig ut men pga kløe må den sjekkes Anonymous poster hash: 5f925...a9a Okei. Har fått legetime til uka. Vil bare få den fjernet ettersom den alltid klør. Ligger det bh-en sitter. Så slipper jeg tenke mer på den. Tror dere han vil fjerne den selv om han synes den ser ufarlig ut? Anonymous poster hash: 4fa49...ae6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Hvis den plager deg så fjerner han den nok og sender den inn til sjekk. Det gjøres alltid:) Anonymous poster hash: 5f925...a9a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har sikkert titallsvis som ligner den der. Herregud, jeg er stufull av føflekker, og jeg bruker høy solfaktor året rundt og liker meg generelt dårlig i direkte sol... Jeg får nye hele tiden, selv på vinteren. Den der ser kjempefin ut. Skulle gjerne lagt ut bilder av noen av mine, så du kunne sett og så tatt det heeelt med ro (skal ikke fraråde deg legetime da, man kan aldri være for sikker), men jeg orker ikke styre med bildetaking. Jeg er årlig hos legen for å sjekke føflekkene. Har aldri vært noe skummelt med noen av dem, i følge ham, og de ser mer ut som på det bildet over her, mange av dem. Og jeg har minst fem som klør. En på oversiden av brystet, to på magen og to på ryggen, hvorav den ene var så plagsom at jeg fikk den fjernet (blødde endel også pga kløingen). Ingenting i veien med sistnevnte, annet enn at den klødde helt hinsides. Anonymous poster hash: 353ec...e1b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #11 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har sikkert titallsvis som ligner den der. Herregud, jeg er stufull av føflekker, og jeg bruker høy solfaktor året rundt og liker meg generelt dårlig i direkte sol... Jeg får nye hele tiden, selv på vinteren. Den der ser kjempefin ut. Skulle gjerne lagt ut bilder av noen av mine, så du kunne sett og så tatt det heeelt med ro (skal ikke fraråde deg legetime da, man kan aldri være for sikker), men jeg orker ikke styre med bildetaking. Jeg er årlig hos legen for å sjekke føflekkene. Har aldri vært noe skummelt med noen av dem, i følge ham, og de ser mer ut som på det bildet over her, mange av dem. Og jeg har minst fem som klør. En på oversiden av brystet, to på magen og to på ryggen, hvorav den ene var så plagsom at jeg fikk den fjernet (blødde endel også pga kløingen). Ingenting i veien med sistnevnte, annet enn at den klødde helt hinsides. Anonymous poster hash: 353ec...e1b Takk for betryggende svar! Håper det er som i ditt tilfelle, at de er ufarlige. Jeg har veldig få føflekker, og dette er den største. Syns bare det er ekkelt og blir urolig når den forandrer seg.. Anonymous poster hash: 4fa49...ae6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #12 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har sikkert titallsvis som ligner den der. Herregud, jeg er stufull av føflekker, og jeg bruker høy solfaktor året rundt og liker meg generelt dårlig i direkte sol... Jeg får nye hele tiden, selv på vinteren. Den der ser kjempefin ut. Skulle gjerne lagt ut bilder av noen av mine, så du kunne sett og så tatt det heeelt med ro (skal ikke fraråde deg legetime da, man kan aldri være for sikker), men jeg orker ikke styre med bildetaking. Jeg er årlig hos legen for å sjekke føflekkene. Har aldri vært noe skummelt med noen av dem, i følge ham, og de ser mer ut som på det bildet over her, mange av dem. Og jeg har minst fem som klør. En på oversiden av brystet, to på magen og to på ryggen, hvorav den ene var så plagsom at jeg fikk den fjernet (blødde endel også pga kløingen). Ingenting i veien med sistnevnte, annet enn at den klødde helt hinsides. Anonymous poster hash: 353ec...e1b Takk for betryggende svar! Håper det er som i ditt tilfelle, at de er ufarlige. Jeg har veldig få føflekker, og dette er den største. Syns bare det er ekkelt og blir urolig når den forandrer seg.. Anonymous poster hash: 4fa49...ae6 Skjønner det er ekkelt, ja. Men prøv å ikke engste deg Anonymous poster hash: 353ec...e1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå