Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Barnet mitt fikk seg en litenbror for noen uker siden. (Pappa og stemor fikk barn) Lurer på om jeg skal kjøpe en liten julegave til barnet fra barnet nitt å sende med? Hva mener dere? Anonymous poster hash: 4a1c9...ebb
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Nei. Barnets far kjøper heller ikke julegaver fra barnet til søsken hos meg. Anonymous poster hash: 7cbcc...54f
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Ja, det hadde jeg gjort!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Nope, det får faren ta seg av! Anonymous poster hash: 67df8...89d
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Det er en veldig hyggelig ting å gjøre. Skulle ønske du var mor til mitt stebarn. Hun nekter å møte meg og vårt nå felles barn. Hvis du vil gjøre det så synes jeg du skal det. Du høres ut som en flott person. ❤️ Anonymous poster hash: f912b...90f
pitrijorg Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Jeg hadde gjort det. En liten ting. Syntes det er med på å vise det barnet dere "deler" at han er en storebror uansett om han er hos mamma eller pappa. Jeg har ikke noe forhold til mora til stesønn. Ikke møtt ho en gang. Men allikevel så sender jeg med stesønn julegaver til henne og alle tantene som vi har laga her på juleverksted. Her lager vi til familie og søsken, uansett om det er på denne siden eller hennes, det er hans familie uansett.
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Jeg kjøpte dåpsgave, julegave og bursdagsgave. Slutta med det når de ikke engang gadd å takke
Plutselig_gravid Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Det er bare hyggelig det Mine nye barn får til og med en liten oppmerksomhet til jul fra ekssvigers,og mine foreldre gir en liten oppmerksomhet til min eks nye barn. Men vi har god kontakt hele gjengen pga barna. Jeg ga selv en gave til eksens nye barn da han ble født. Og han og stemor har gitt mine barn gaver. Har god kontakt og samarbeid med stemor og eks, så noe annet ville vært unaturlig. Jeg ønsker jo å bli litt kjent med mitt barns søsken.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #9 Skrevet 16. desember 2015 Jeg hadde kjøpt en liten gave hvert år, fra alle oss i huset. Vi kjøper til min manns barns halvsøsken (han var stefar, var som en far til de og det er han enda selv om de egentlig ikke er i familien lengre. De sier pappa til han enda, og de kommer og går her som de vil) Min manns ex kjøper også julegave til mine barn, ikke min mann som er far. Vi er en familie og ungene syns det er veldig hyggelig på julaften at det er slik. Ingen store, dyre gaver men gaven betyr mye i det store. Vi er alle sammen en familie, bare litt rare bånd. Slik er det med mine og dine barn, men veldig hyggelig for oss alle at dette er så greit. Anonymous poster hash: acbdd...d9b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Nei jeg regner med far/stemor fikser gave til barnet sitt fra storesøster. Det ordner jeg selv her hjemme også. Men jeg ordner fra barnet til pappaen! Selvom det ikke er gjensidig Anonymous poster hash: 1d4e0...bbd
skinnfilla Skrevet 16. desember 2015 #11 Skrevet 16. desember 2015 Det er en koselig ting å gjøre. Vi kjøper gaver til mor/stefar og de 3 søsknene hun har der. Skriver fra *silje* og gjengen på øya , feks. Vi får og gaver derfra😊
Iiiiik Skrevet 16. desember 2015 #12 Skrevet 16. desember 2015 Ja, det har jeg gjort. Både til broren hun har hos pappa og til faren selv. Nå er hun 17 og godt i stand til å fikse gavene selv, så nå gjør jeg det ikke lenger.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #14 Skrevet 16. desember 2015 Hadde absolutt gjort det. Jeg elsker å kjøpe gaver til barn og har bare 3 å kjøpe til fra før, så enhver unnskyldning for å kjøpe til flere hadde jeg tatt imot med åpne armer. Anonymous poster hash: 24681...974
n74 Skrevet 16. desember 2015 #15 Skrevet 16. desember 2015 Ja det ville jeg gjort, men jeg ville tatt med barnet for å velge hva gaven skal være. På den måten får barnet ditt et forhold til det å gi noe bort til søsknene sine 😊
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #16 Skrevet 16. desember 2015 Er jo fint gjort. Men det er fars jobb. Han ordner jo julegave fra sønnen til minibror Anonymous poster hash: 72758...b80
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #17 Skrevet 16. desember 2015 Jeg kjøper en liten hilsen til barnas far fra barna. Om han skulle få (eller uten jeg vet det har) flere barn får han faktisk kjøpe gave til disse fra barna våre selv. Akkurat som jeg aldri ville ha forventet meg at han ordnet gave fra barna våre om jeg hadde fått flere barn. Da hadde jeg selvsagt ordnet søsken gave selv. Slik jeg gjør for barna mine nå. Her får ikke barna bursdagsgave fra far og bare julegave noen år. Men om de så alltid hadde fått og om han hadde betalt bidrag hadde jeg fortsatt ment at det er hans jobb. Anonymous poster hash: 70961...99b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #18 Skrevet 16. desember 2015 Ja det gjør jeg. Men nå er min 10 år og stor nok til å ønske å handle til sine halvsøsken. Hun har ikke lenger samvær med far mer ser av og til sine søsken og de får alltid bursdag og julegave fra oss. Anonymous poster hash: ec4b0...b14
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #19 Skrevet 16. desember 2015 Tusen takk for svar alle sammen. Jeg tok med meg junior på kjøpesentret og handlet gave. Jeg så ut noe jeg tenkte kunne passe godt, og den stolte storebror var enig. Selv synes jeg det er koselig. Ikke bare deg å vise min eks og stemor at jeg "godtar" (i mangel på bedre ord..) deres nye barn og er veldig glad på deres vegne. Men også fordi det er en hyggelig ting jeg kan være med på sammen med min sønn! På en måte tror jeg at jeg hjelper ham til å få et bedre forhold til pappas nye barn. Hi Anonymous poster hash: 4a1c9...ebb
SuperFries Skrevet 16. desember 2015 #20 Skrevet 16. desember 2015 Jeg ville gitt fra storebror og mitt eget navn. Flott gjort av dere!
februarprins2013 Skrevet 16. desember 2015 #21 Skrevet 16. desember 2015 kjøpt til lillesøsteren som kommer i februar,mens faren kjøper til storebroren
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #22 Skrevet 16. desember 2015 Her ble også eksmannen pappa for noen uker siden, jeg kjøpte da en liten fødselsgave fra vår felles sønn som en liten oppmerksomhet og har kjøpt en liten bamse i julegave fra ham. Anonymous poster hash: 7e409...ed3
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #23 Skrevet 16. desember 2015 Nope. Helt uaktuelt Anonymous poster hash: 1f733...315
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå