Gå til innhold

Skadelig med nettbrett?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er for meget Strikse regler på nettbrettbruk. Kun brett et par timer i helgen og aldri ellers. Jeg er litt mindre bekymret for om det er så ille. Jeg står alltid opp med dem før skole og barnehage, og da lar jeg dem holde på med brettet mens de spiser frokost. Da får jeg samtidig tid til å dusje og ordne meg i fred. Barna er 7 og 3. Hvor ille er det?

Jeg tør ikke fortelle mannen at de får bruke brettene om morgenen.

 

Anonymous poster hash: ada70...e55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettbrett bør brukes med måte. Helt greit med en liten halvtime på morgen.

 

Men man bruker ikke nettbrett mens man spiser! Det syns jeg sløve å tillate. Man sitter ved boder og spiser, og kun det.

 

Anonymous poster hash: c9bcb...c8d

Skrevet

Nettbrett bør brukes med måte. Helt greit med en liten halvtime på morgen.

 

Men man bruker ikke nettbrett mens man spiser! Det syns jeg sløve å tillate. Man sitter ved boder og spiser, og kun det.

 

Anonymous poster hash: c9bcb...c8d

*bordet

 

Anonymous poster hash: c9bcb...c8d

Skrevet

Vil si at det at du ikke tørå fortelle mannen din om nettbrettvanene er en større bekymring enn om de sitter med brettet.

 

Når det er sagt, så får ikke mine sitte med brett og spise samtidig. Ved matbordet spises det, og ikke noe annet.

 

Anonymous poster hash: daece...6b7

Skrevet

Jeg er enig med mannen din.. Ikke nettbrett eller tv før skole og barnehage her iallfall, på kvelden kan dem enten se barnet eller bruke brettet litt.

 

Anonymous poster hash: 99bfa...61b

Skrevet

Nettbrett bør brukes med måte. Helt greit med en liten halvtime på morgen.

 

Men man bruker ikke nettbrett mens man spiser! Det syns jeg sløve å tillate. Man sitter ved boder og spiser, og kun det.

 

Anonymous poster hash: c9bcb...c8d

Slik er mannen også oppdratt. Men jeg forstår ikke hvorfor. Så hvorfor skal man kun spise? Så lenge jeg ikke har et sosialt måltid synes jeg det er veldig stusselig å bare ha maten som underholdning.

Skrevet

 

 

Nettbrett bør brukes med måte. Helt greit med en liten halvtime på morgen.

 

Men man bruker ikke nettbrett mens man spiser! Det syns jeg sløve å tillate. Man sitter ved boder og spiser, og kun det.

 

Anonymous poster hash: c9bcb...c8d

Slik er mannen også oppdratt. Men jeg forstår ikke hvorfor. Så hvorfor skal man kun spise? Så lenge jeg ikke har et sosialt måltid synes jeg det er veldig stusselig å bare ha maten som underholdning.

De er to stykker, hva er usosialt med det? Og tv/pc/nettbrett når man spiser kan føre til overvekt.

 

Anonymous poster hash: c9bcb...c8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...