Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Mannen min er for meget Strikse regler på nettbrettbruk. Kun brett et par timer i helgen og aldri ellers. Jeg er litt mindre bekymret for om det er så ille. Jeg står alltid opp med dem før skole og barnehage, og da lar jeg dem holde på med brettet mens de spiser frokost. Da får jeg samtidig tid til å dusje og ordne meg i fred. Barna er 7 og 3. Hvor ille er det? Jeg tør ikke fortelle mannen at de får bruke brettene om morgenen. Anonymous poster hash: ada70...e55
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Nettbrett bør brukes med måte. Helt greit med en liten halvtime på morgen. Men man bruker ikke nettbrett mens man spiser! Det syns jeg sløve å tillate. Man sitter ved boder og spiser, og kun det. Anonymous poster hash: c9bcb...c8d
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Nettbrett bør brukes med måte. Helt greit med en liten halvtime på morgen. Men man bruker ikke nettbrett mens man spiser! Det syns jeg sløve å tillate. Man sitter ved boder og spiser, og kun det. Anonymous poster hash: c9bcb...c8d *bordet Anonymous poster hash: c9bcb...c8d
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Vil si at det at du ikke tørå fortelle mannen din om nettbrettvanene er en større bekymring enn om de sitter med brettet. Når det er sagt, så får ikke mine sitte med brett og spise samtidig. Ved matbordet spises det, og ikke noe annet. Anonymous poster hash: daece...6b7
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er enig med mannen din.. Ikke nettbrett eller tv før skole og barnehage her iallfall, på kvelden kan dem enten se barnet eller bruke brettet litt. Anonymous poster hash: 99bfa...61b
Elsker livet Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Nettbrett bør brukes med måte. Helt greit med en liten halvtime på morgen. Men man bruker ikke nettbrett mens man spiser! Det syns jeg sløve å tillate. Man sitter ved boder og spiser, og kun det. Anonymous poster hash: c9bcb...c8d Slik er mannen også oppdratt. Men jeg forstår ikke hvorfor. Så hvorfor skal man kun spise? Så lenge jeg ikke har et sosialt måltid synes jeg det er veldig stusselig å bare ha maten som underholdning.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Nettbrett bør brukes med måte. Helt greit med en liten halvtime på morgen. Men man bruker ikke nettbrett mens man spiser! Det syns jeg sløve å tillate. Man sitter ved boder og spiser, og kun det. Anonymous poster hash: c9bcb...c8d Slik er mannen også oppdratt. Men jeg forstår ikke hvorfor. Så hvorfor skal man kun spise? Så lenge jeg ikke har et sosialt måltid synes jeg det er veldig stusselig å bare ha maten som underholdning. De er to stykker, hva er usosialt med det? Og tv/pc/nettbrett når man spiser kan føre til overvekt. Anonymous poster hash: c9bcb...c8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå