Gå til innhold

Hvordan se yngre ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare 26, men folk tror alltid jeg er eldre. Og det har jeg fått høre hele livet. Har ingen rynker, så vet egentlig ikke hva det er med meg som ser så gammelt ut, men jeg er litt overvektig.

Kan jeg kanskje se yngre ut hvis jeg går ned litt? Er det noen måte å sminke seg på som gjør at man ser yngre ut? Jeg pleier å ha på mineralpudder, eyeliner på øyelokket oppe og mascara.

Anonymous poster hash: 5835e...c76
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke vet hva det er som er "problemet" er det vanskelig å gi råd. :) Ofte når jeg ser noen som jeg synes ser eldre ut enn de er, så er det at de har en klesstil som gjør at de ser voksne og ansvarlige ut. Men det kan jo være alt mulig annet. Hårfrisyre? Generell fremtoning/personlighet?

Men - siden du er bare 26 kan det jo også hende at det at du ser eldre ut ikke er noe dårlig i og for seg. Kanskje de synes du ser ut til å være en ansvarlig person man kan stole på som er klok og smart? :) 

Anonymous poster hash: fb146...cda
Skrevet

Det kan ha med generell framtoning å gjøre. At man ikke har så mye ungdomsfakter f eks. At man ikke hyler og skriker og gjør seg til (nå setter jeg det på spissen altså).

Anonymous poster hash: 49968...e16
Skrevet

Jeg er 33 og blir tatt for å være yngre enn jeg er. Er litt overvektig, men lav. Har fått noen små rynker rundt øynene, men blikket er åpent og jeg har ikke fått noe heng på øyelokkene. Har langt lyst hår. Bruker fondation, rouge, øyenskygge, mascara. Har ikke fått noen solskader som jeg ser veldig mange på min alder nå har fått. Jeg har rette fine hvite tenner og selv om munnen ikke er så fyldig og fin som den en gang var, har jeg fortsatt litt volum igjen i leppene. Kler meg helt vanlig. Kanskje litt anonym klesstil. Mye sort...

Tror kanskje det som har mest å si er hårfrisyre, øyne og smilet. Men det er jo helheten som avgjør.

Anonymous poster hash: d0ccc...460

Skrevet

Jeg er 41, har litt rynker og alt det der men folk tipper nesten alltid at jeg er yngre. Tror ikke det nødvendigvis har noe med huden å gjøre eller noe slikt (hvis det ikke er ekstremt da). Tror det har mer med personlighet å gjøre, dersom man er åpen, blid, spontan og ikke tar seg selv så høytidelig så tror jeg mange ubevisst vil oppfatte deg som mer ungdommelig. 

Tror også det har med hva man fysisk er med på. Jeg er i relativt god form og orker derfor mer enn mange både på min alder og yngre. 

Anonymous poster hash: c2b7e...457
Gjest Antarctica
Skrevet

Begynne å omgås mye eldre folk 😁 de vil tippe at du er 17 og be om legitimasjon!

Skrevet

Jeg er 41, har litt rynker og alt det der men folk tipper nesten alltid at jeg er yngre. Tror ikke det nødvendigvis har noe med huden å gjøre eller noe slikt (hvis det ikke er ekstremt da). Tror det har mer med personlighet å gjøre, dersom man er åpen, blid, spontan og ikke tar seg selv så høytidelig så tror jeg mange ubevisst vil oppfatte deg som mer ungdommelig.

Tror også det har med hva man fysisk er med på. Jeg er i relativt god form og orker derfor mer enn mange både på min alder og yngre.

Anonymous poster hash: c2b7e...457

Tja... Er jo mange som ikke kjenner meg da, som tipper jeg er yngre. Jeg er har ikke den personligheten du beskriver. Jeg er stille og rolig. Og jeg kjenner flere med sprudlende og energisk personlighet som jeg likevel ikke har oppfattet som yngre...

Jeg tenker at det er utseendet man først og fremst baserer sine antakelser om alder på. Så kan personlighet og oppførsel underbygge antakelsene...

Anonymous poster hash: d0ccc...460

Skrevet

Ha litt lysere hår enn din egen hårfarge. Lyse toner på sminken . Droppe gjerne eyelineren. Kle deg mindre klassisk og mer ungdommelig. Også skoene.

Men er det så om å gjøre å se yngre ut når dunken er 26 da?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...