Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Er det noen andre som har babyer med stort hode? 43 cm ved 3 mnd... Kan det være noe galt? Blir barnet uproporsjonert? Anonymous poster hash: f333b...f76
klg,2 boys now:) Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Min sønn var 40 cm ved fødselen.hvorfor tror du at barnet ditt har stor hode?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Fordi det er det. Hs har kommentert det, men sier bare at vi må følge med på det og at det følger kurven sin. Anonymous poster hash: f333b...f76
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Min har litt stort hode. Ligger innenfor normalen og følger sin egen kurve. Var 41,5 da han var 3,5 måned. Anonymous poster hash: be1d0...0d0
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Min har kjempestort hode. Helt øverst i normalområdet. Faren har også et veldig stort hode...så er ikke bekymra. Anonymous poster hash: 41ca4...fc7
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Vet at noen blir henvist til sykehuset for sjekk av hodet når de har stort hode . Anonymous poster hash: b9f92...806
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Hvis hodet vokser fortere enn normalt kan det en sjelden gang være pga økt trykk i hodet og de vil følge ekstra opp. Anonymous poster hash: 159f2...b01
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Småen hadde stort hodet som baby,var til og med unger som spurte hvorfor han hadde så stort hodet. Det så ganske rart ut ettersom hodet var så stort mens resten av han var så liten. Men etter vært som han ble større så passet kroppen bedre til hodet å nå ser han helt normal ut Anonymous poster hash: 7a34a...139
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #9 Skrevet 16. desember 2015 Følger babyen kurven sin? Det er jo en av de tingene som følges opp, og hvis det er såpass at det er grunn til bekymring blir dere nok kalt inn flere ganger og eventuelt henvist Anonymous poster hash: 5e491...5fe
skinnfilla Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Min sønn var 40 cm ved fødselen.hvorfor tror du at barnet ditt har stor hode?[/ Åh himmel! Godt jobba med å få pushet den babyen ut!! Imponert😁👏🏻👏🏻 Mine var 34... Synes det var mer enn nok, kunne ønske babyer ble født med bananhode dom boinket ut etter de kom ut😂😂
Meg og alle gutta Skrevet 16. desember 2015 #11 Skrevet 16. desember 2015 Min eldste sønn hadde/har stort hode. Han var rimelig skvist rett etter fødsel og ble da målt til 33 cm. På 3 mnd kontroll var han 43. Helsesøster stressa meg veldig med dette. Ingenting ble gjort med det. Vi flytta og fikk ny helsestasjon. Da vi kom dit en mnd etter så bare flira legen og sa at det var ikke noe galt med hode hans. Helt normalt, men i øvre del av skalaen. Nr 2 var 35 rundt hodet ved fødsel og 41 på 3 mnd kontroll. Nr 3 var jeg på 3 mnd kontroll med i går. Han var også 35 cm ved fødsel og 41 cm nå. De to yngste ser helt normale ut, men eldste så jeg selv at hadde større hode enn mange andre barn. Kanskje pga hodeformen. Han ligner sin far som også har stort hode. Eldste er 5 år nå og er 54 cm rundt hode. Jeg selv er 55 cm rundt hodet så nesten like stort hode som meg. Men ettersom han har vist så passer hodet til kroppen så det ser ikke lenger så stort ut.
klg,2 boys now:) Skrevet 16. desember 2015 #12 Skrevet 16. desember 2015 Min sønn var 40 cm ved fødselen.hvorfor tror du at barnet ditt har stor hode?[/ Åh himmel! Godt jobba med å få pushet den babyen ut!! Imponert😁👏🏻👏🏻 Mine var 34... Synes det var mer enn nok, kunne ønske babyer ble født med bananhode dom boinket ut etter de kom ut😂😂 Hehe det gikk ikke for og si det sånn.jeg er en liten dame og han visste seg og være en plugg.ble haste snitt etter x antall timer i fødsel😖
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #13 Skrevet 16. desember 2015 Småen her var 35 ved fødsel, 42 ved tre mnd, 49 like før han rundet året og nå, 2,5 år gammel er han vel 52-53... Frisk som en fisk Anonymous poster hash: 464c1...b6d
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #14 Skrevet 16. desember 2015 Det sies at nyfødte dyr og mennesker har litt store hoder, for at vi skal bli mer glad i de For visstnok blir vi "mer" glad i dyr/ mennesker med stort hode. Instinkt for å ta godt vare på baby. Ikke at jeg tror noen trenger dette, men historien sier så Anonymous poster hash: 28eaf...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå