Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har to gutter 5 og 9 år. Nå har minsten begynt å få besøk av vennene sine. Den ene av vennen hans er ofte på besøk og da er alltid mammaen med. Koselig å slå av en prat altså, og jeg liker henne veldig godt. Men noen ganger har jeg ting jeg må gjøre, bl.a rydding, vasking av klær, lekser med eldste, snømåking osv. Jeg er alenemor og gjør for det meste alt selv. Det er helt ok at guttungen får besøk av vennene sine, det gir meg jo sjansen til å gjøre unna litt, men når mammaen alltid er med inn så blir det skravling i sofaen, noe som i og for deg er hyggelig. Dette kan skje opp til to ganger i uka. Tips til å si at guttungen gjerne må komme men .... Huff dette er vanskelig Anonymous poster hash: d49a3...580
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 "Bare kom inn! Jeg har en del ting jeg må gjøre, men hvis du har lyst til å være sammen med gutta, så er det helt fint!" Anonymous poster hash: 7a106...bbe
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Neste gang hun kommer sier du at du dessverre har det travelt og må få ting unna hjemme, men at guttene er velkommen, og eventuelt at det er hun også men da må hun klare seg uten voksenselskap. Legg gjerne til at du synes det er hyggelig med besøk men at det ikke alltid passer. Det har kjempeverdi å bli kjent med foreldrene til ungenes venner, du legger til rette for et godt, fremtidig samarbeid. Men du trenger jo ikke bli bestevenner med alle foreldrene. Anonymous poster hash: c6163...147
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 "Bare kom inn! Jeg har en del ting jeg må gjøre, men hvis du har lyst til å være sammen med gutta, så er det helt fint!" Anonymous poster hash: 7a106...bbe Denne var fin synes jeg Anonymous poster hash: 8e905...a68
Elsker livet Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Hadde best henne inn, og sagt at jeg hadde litt ting å gjøre rundt i huset, men koselig om hun vil holde meg med selskap mens jeg jobber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå