Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har brukt TV som barnevakt for 4 og 6 åringen. De har sett på Netflix mens jeg hadde en intervalløkt på tredemøllen i kjellerstuen. Litt styrketrening og dusjing rakk jeg også. Og så spiste jeg frokost alene, mens de fikk maten servert i loftstuen... Ingen tur ut, bare inneværing i dag. Har ikke så veldig dårlig samvittighet heller.... Anonymous poster hash: ea52e...95c
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Regner med at 6åringen er syk og når man er syk går man uansett ikke ut. Hvorfor 4åringen ikke er i barnehagen sier du ikke noe om, men regner med at han/hun også er syk siden dere alle tre er hjemme i dag. Anonymous poster hash: c2698...f45
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 De har sikkert hatt en super dag Anonymous poster hash: 60f5a...606
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Haha, det der gjør jeg ofte da. Setter på en film til femåringen så jeg får laget middag/ryddet/tatt vasken/osv. Bruker som regel å finne frem noen leker han kan pjuske med som holder ham opptatt (leker han selv har glemt, skal han finne noe selv blir det alltid det samme og da er det ikke like morsomt), men ikke sjeldent blir det en spennende film! Skjer hvert fall noen ganger i måneden. Ingen dårlig samvittighet for det, herregud, det er jo ikke som om man gjør det hver dag så. Ungene dine har nok storkost seg sammen Anonymous poster hash: f3d0e...6a0
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Regner med at 6åringen er syk og når man er syk går man uansett ikke ut. Hvorfor 4åringen ikke er i barnehagen sier du ikke noe om, men regner med at han/hun også er syk siden dere alle tre er hjemme i dag. Anonymous poster hash: c2698...f45 Ingen syke barn. Jeg jobber 80%, 6- åringen har fri fra skolen på onsdager (de har lenger dager de andre dagene) og 4 åringen er alltid hjemme på onsdager fra barnehagen. Vanligvis er vi på tur på formiddagen og spiller spill og leker på ettermiddagen, men i dag gadd jeg ingenting.. Satte meg selv først... Det føltes helt vilt!! Anonymous poster hash: ea52e...95c
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Regner med at 6åringen er syk og når man er syk går man uansett ikke ut. Hvorfor 4åringen ikke er i barnehagen sier du ikke noe om, men regner med at han/hun også er syk siden dere alle tre er hjemme i dag. Anonymous poster hash: c2698...f45 Ingen syke barn. Jeg jobber 80%, 6- åringen har fri fra skolen på onsdager (de har lenger dager de andre dagene) og 4 åringen er alltid hjemme på onsdager fra barnehagen. Vanligvis er vi på tur på formiddagen og spiller spill og leker på ettermiddagen, men i dag gadd jeg ingenting.. Satte meg selv først... Det føltes helt vilt!! Anonymous poster hash: ea52e...95c Wow. Crazy mama..... Anonymous poster hash: c2698...f45
Elsker livet Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Å herlighet! Du må jo pussle, perle, bygge lego og bake boller med barna hele dagen. Blir det litt dødtid må dere lese i heimskringla.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Å herlighet! Du må jo pussle, perle, bygge lego og bake boller med barna hele dagen. Blir det litt dødtid må dere lese i heimskringla. Heimskringla er dessverre til utlån.. Men jeg ser jo i ettertid at jeg heller burde hatt juleverksted med masse rot og gris.. Da hadde jeg holdt meg i ånde til i morgen tidlig... Anonymous poster hash: ea52e...95c
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #9 Skrevet 16. desember 2015 Jeg skjønner at du nok ikke mener det sånn, men det der er virkelig ikke å forsømme sine barn. Blir litt matt av alle "jeg er verdens verste mor" trådene her inne, som overhodet ikke er i nærheten engang Anonymous poster hash: 1e8ed...a1f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Regner med at 6åringen er syk og når man er syk går man uansett ikke ut. Hvorfor 4åringen ikke er i barnehagen sier du ikke noe om, men regner med at han/hun også er syk siden dere alle tre er hjemme i dag. Anonymous poster hash: c2698...f45 Ingen syke barn. Jeg jobber 80%, 6- åringen har fri fra skolen på onsdager (de har lenger dager de andre dagene) og 4 åringen er alltid hjemme på onsdager fra barnehagen. Vanligvis er vi på tur på formiddagen og spiller spill og leker på ettermiddagen, men i dag gadd jeg ingenting.. Satte meg selv først... Det føltes helt vilt!! Anonymous poster hash: ea52e...95c Er det virkelig skoler her til lands som kjører 4-dagersuke? Spesielt, siden foreldre stort sett jobber hver dag. Anonymous poster hash: 2e22f...bf6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #11 Skrevet 16. desember 2015 Jeg skjønner at du nok ikke mener det sånn, men det der er virkelig ikke å forsømme sine barn. Blir litt matt av alle "jeg er verdens verste mor" trådene her inne, som overhodet ikke er i nærheten engang Anonymous poster hash: 1e8ed...a1f Rent logisk vet jeg at det ikke er å forsømme barna, men det føltes sånn likevel, faktisk.. Og jeg prøver ikke å vinne prisen for verdens verste mor, det vet jeg st jeg ikke er! Men det er første gang på 6 år, at jeg har gjort noe for min egen del, så lenge barna har vært hjemme. Ellers er det bare husvask, klesvask, rydding, og leking med barna som skjer på fridagene.. Anonymous poster hash: ea52e...95c
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #12 Skrevet 16. desember 2015 Regner med at 6åringen er syk og når man er syk går man uansett ikke ut. Hvorfor 4åringen ikke er i barnehagen sier du ikke noe om, men regner med at han/hun også er syk siden dere alle tre er hjemme i dag. Anonymous poster hash: c2698...f45 Ingen syke barn. Jeg jobber 80%, 6- åringen har fri fra skolen på onsdager (de har lenger dager de andre dagene) og 4 åringen er alltid hjemme på onsdager fra barnehagen. Vanligvis er vi på tur på formiddagen og spiller spill og leker på ettermiddagen, men i dag gadd jeg ingenting.. Satte meg selv først... Det føltes helt vilt!! Anonymous poster hash: ea52e...95c Er det virkelig skoler her til lands som kjører 4-dagersuke? Spesielt, siden foreldre stort sett jobber hver dag. Anonymous poster hash: 2e22f...bf6 Alle skolene her i kommunen gjør det i hvert fall... Anonymous poster hash: ea52e...95c
Elsker livet Skrevet 16. desember 2015 #13 Skrevet 16. desember 2015 Regner med at 6åringen er syk og når man er syk går man uansett ikke ut. Hvorfor 4åringen ikke er i barnehagen sier du ikke noe om, men regner med at han/hun også er syk siden dere alle tre er hjemme i dag. Anonymous poster hash: c2698...f45 Ingen syke barn. Jeg jobber 80%, 6- åringen har fri fra skolen på onsdager (de har lenger dager de andre dagene) og 4 åringen er alltid hjemme på onsdager fra barnehagen. Vanligvis er vi på tur på formiddagen og spiller spill og leker på ettermiddagen, men i dag gadd jeg ingenting.. Satte meg selv først... Det føltes helt vilt!! Anonymous poster hash: ea52e...95c Er det virkelig skoler her til lands som kjører 4-dagersuke? Spesielt, siden foreldre stort sett jobber hver dag. Anonymous poster hash: 2e22f...bf6 Her er det også slik.
Mammaentilknollogtott Skrevet 16. desember 2015 #14 Skrevet 16. desember 2015 Her har 1 klassingen fri annen hver tirsdag og hver torsdag, 3 klassingen har fri hver torsdag. Resten av dagene er de på skolen til 14.30. På skolen her er det ikke SFO tilbud heller da det var for få søkere, så ingen av barna går på SFO. 😄
NormaJean Skrevet 16. desember 2015 #15 Skrevet 16. desember 2015 Regner med at 6åringen er syk og når man er syk går man uansett ikke ut. Hvorfor 4åringen ikke er i barnehagen sier du ikke noe om, men regner med at han/hun også er syk siden dere alle tre er hjemme i dag. Anonymous poster hash: c2698...f45 Ingen syke barn. Jeg jobber 80%, 6- åringen har fri fra skolen på onsdager (de har lenger dager de andre dagene) og 4 åringen er alltid hjemme på onsdager fra barnehagen. Vanligvis er vi på tur på formiddagen og spiller spill og leker på ettermiddagen, men i dag gadd jeg ingenting.. Satte meg selv først... Det føltes helt vilt!! Anonymous poster hash: ea52e...95c Er det virkelig skoler her til lands som kjører 4-dagersuke? Spesielt, siden foreldre stort sett jobber hver dag. Anonymous poster hash: 2e22f...bf6 Her er det også slik. Bor dere på Sørlandet?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #16 Skrevet 16. desember 2015 Jeg skjønner at du nok ikke mener det sånn, men det der er virkelig ikke å forsømme sine barn. Blir litt matt av alle "jeg er verdens verste mor" trådene her inne, som overhodet ikke er i nærheten engangAnonymous poster hash: 1e8ed...a1f ...ikke minst fordi de fisker etter kommentarer som dine... For å få bekreftelse på jeg vet ikke hva. Anonymous poster hash: 597d9...b99
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #17 Skrevet 16. desember 2015 Å fy søren! Meld deg selv til barnevernet! Tenk å forsømme sine egne barn! Å bli forsømt kan gi barna varige men. Det er tragisk når foreldrene ikke gir barna nødvendig omsorg og trygghet. Eller er det mulig at du bare har brukt ordet "forsømme" i en heilt feil sammenheng? Det skal ikke jeg dømme. Men tenk litt over hva du skriver i alle fall Anonymous poster hash: a93bd...d64
Øyne som ser!! Skrevet 16. desember 2015 #18 Skrevet 16. desember 2015 Her har 1 klassingen fri annen hver tirsdag og hver torsdag, 3 klassingen har fri hver torsdag. Resten av dagene er de på skolen til 14.30. På skolen her er det ikke SFO tilbud heller da det var for få søkere, så ingen av barna går på SFO. 😄Og på de dagene bruker du jo egenmelding /sykt barn.
Mammaentilknollogtott Skrevet 16. desember 2015 #19 Skrevet 16. desember 2015 Her har 1 klassingen fri annen hver tirsdag og hver torsdag, 3 klassingen har fri hver torsdag. Resten av dagene er de på skolen til 14.30. På skolen her er det ikke SFO tilbud heller da det var for få søkere, så ingen av barna går på SFO. 😄Og på de dagene bruker du jo egenmelding /sykt barn. Regner med at moderator følger med da det kommer svar og hets som ikke har med tråden eller mitt svar å gjøre. Personforfølgelse er vel ikke tillatt her inne regner jeg med?
Øyne som ser!! Skrevet 16. desember 2015 #20 Skrevet 16. desember 2015 Her har 1 klassingen fri annen hver tirsdag og hver torsdag, 3 klassingen har fri hver torsdag. Resten av dagene er de på skolen til 14.30. På skolen her er det ikke SFO tilbud heller da det var for få søkere, så ingen av barna går på SFO. 😄Og på de dagene bruker du jo egenmelding /sykt barn.Regner med at moderator følger med da det kommer svar og hets som ikke har med tråden eller mitt svar å gjøre. Personforfølgelse er vel ikke tillatt her inne regner jeg med?Er det ikke sant da? Tåler du ikke å høre det. Det er heller ikke tillatt å bruke sykt barn /egenmelding når du eller barna ikke er syke, men det driter vel du i bare du blir tilfredsstilt.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #21 Skrevet 16. desember 2015 Her har 1 klassingen fri annen hver tirsdag og hver torsdag, 3 klassingen har fri hver torsdag. Resten av dagene er de på skolen til 14.30. På skolen her er det ikke SFO tilbud heller da det var for få søkere, så ingen av barna går på SFO. Og på de dagene bruker du jo egenmelding /sykt barn. Selvfølgelig, den supersnille arbeidsgiveren hennes har jo sagt at hun kan ta seg en egnemeldingsdag når det passer henne, sånn at hun kan kose seg og ha litt kvalitetstid sammen med familien Anonymous poster hash: 75858...e6e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #22 Skrevet 16. desember 2015 Fri hver onsdag på landet (Sørlandet) mens nærmere byen er det 5 dagers uke. Anonymous poster hash: 3e830...153
LittLykkelig Skrevet 16. desember 2015 #23 Skrevet 16. desember 2015 Høres ut som en deilig sløv dag for ungene også Tror barn blir litt fucka i huet av å bli stimulert 24/7 av voksenstyrt aktivitet. De har også behov for avslapping og egentid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå