Gå til innhold

Presentasjonstråd :)


Solskinnsbarn:)

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne ta en presentasjonsrunde:)

 

Jeg er 28 år, samboer 29, og vi bor i Vestfold med datteren vår på 1,5 år.

Vi gleder oss til å få et nytt familiemedlem, selvom det ikke har gått helt opp for meg enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint med august gruppe😊 33 år, samboer og 2 barn fra før i barneskoøe alder😉 Dette blor tredje og siste herfra. Tror termin blir rundt 10 august, men er noe usikker på hvor langt på vei. Det blir nok en ultralyd snart for å finne riktig termin 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27. Opprinnelig fra Trøndelag, men bor i Oslo. Bor sammen med mannen min og sønnen vår på 2 :) Venter barn rundt 4. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) så koselig med egen gruppe:)

Jeg er 31 år og bor i oslo sammen med min forlovede! Sammen har vi 3 barn! Gutt 7år, jente 5 år og gutt 4 år:) venter nå nr 4!

termin er 21 august!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

31år, samboer 34år, dette er vårt første. Fra Trøndelag. Dette er vårt ivf forsøk nr 5. Var på tidlig ul i dag, er 6+4, å så et lite knøtt på 8mm og et sterkt hjerte som slo 148 slag pr.min <3 det må bare gå denne gangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg er 31 år fra Tønsberg, men bor i Trøgstad sammen med minstesønnen på 11 mnd , mann og hund. Har en sønn på snart 7, som fremdeles bor i Tønsberg :) så dette blir nr 3. Termin 8 august foreløpig :) gleder meg veldig til tidlig ul. Bestilt legetime i romjulen. Dette knøttet var ikke planlagt, men snek seg igjennom prevensjonen♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har endelig fått en etterlengtet positiv test, etter prøving siden i sommer. 😊 Jeg er 29 år. Har samboer og en sønn på 4.5 år, så dette blir nr 2. Termin 31. august foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Litt nervøs for å legge meg inn her så tidlig. Fikk svakt positivt på testen i morges og tror jeg er i 4. uke nå.

26 år, Trøndelag, ingen barn fra før. Veldig spent på om dette blir noe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg er 33 år fra Oslo og venter mitt første barn. Jeg har en flott samboer og en morsom terrier (hund). Skal på ultralyd i dag, gleder meg veldig. Har vært på en for 2 uker siden, men i dag skal samboeren min være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er pr dags dato 36 år og venter mitt 2.barn med mannen min <3

Vårt første barn sammen er 15 mnd.

 

Jeg har fantastiske barn fra før, og trodde jeg hadde fått mitt siste.

Men etter at jeg gikk i fra min første mann, og fant drømmemannen som ikke hadde barn så raslet det plutselig i eggstokkene mine igjen gitt. Til min manns store glede hihi.

 

Jeg har foreløpig termin 12/august og er 7+3 i dag. Er så spent på hva tidlig ul viser når jeg er 10 uker på veg.

Har allerede fått time :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Og gratulere til alle her inne! :)

Jeg er 26 år og venter mitt første barn sammen med samboeren min. Han har en herlig sønn fra før på 6 år. Når forteller dere nyheten til evt storesøsken? :)

Jeg er 8+3 i dag. Og har forløpig termin 6. August :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulere :-D

 

Eg tenker å vente til eg kan høyre hjertelyd og slikt før eg forteller storebror det, slik at han ikkje blir lei seg om det skulle skje noke gale :) men har veeeeldig lyst å fortelle han det no! Hehe 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker også å vente til vi hører hjertelyd, kjenner spark eller har vært på UL.😊 Har selvfølgelig lyst å fortelle nu allerede, men det er vanskelig å forklare en 4-åring om det går galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg endelig slutte å være anonym! :) Jeg er 29 år. Samboer og jeg har et barn på 2,5år fra før, og venter nr 2 med foreløpig termin 3.august. Jeg har slitt mye med kvalme siden uke 4, og håper det snart skal gi seg. Kjenner det blir verst når jeg er sliten eller når jeg blir sulten. Begge deler kommer brått på, så jeg kan ikke alltid avverge det. :( Foreløpig føler jeg at jeg bare kan spise spaghetti med ketschup og majones, eller choco-kuler med melk, :P Gratulerer alle sammen med graviditeten! :)

 

Hilsen

(Foreløpig anonym)

Endret av Salvador
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen ☺

Jeg er 28 år, bor i Larvik med mannen min, 26 år, og hunden vår. Er 7+5 og dette er vårt første barn. Termin er 17. August. Har ventet lenge på å kunne bli gravid, pga. en kronisk sykdom. Har endelig fått "lov" og vi er overlykkelige og håper dette går bra 💚

Endret av alma1608
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26år og venter barn nr 3. Er 7+1 i dag. Fra før har jeg to gutter på 9 og 5år. Dette er min samboers første:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...