Gå til innhold

Hva er greia med Kong?(hundeleken)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte kanskje å kjøpe til hunden min til jul. Men jeg skjønner ikke helt vitsen? Hvorfor er det et stort hull under? Alle godbitene vil vel falle ut? Med mindre man kjøper de Kong godbitene men de er dyre, og det blir kjipt å bare kunne bruke en type godteri. Eller har jeg misforstått noe her? :)

Anonymous poster hash: b27b8...149

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke du skal bruke kongen til trening, ville jeg heller ha kjøpt et godt margbein til hunden.

Vi hadde en kong til gammelhunden og den var ikke populær hverken som leke eller til godbit.

Skrevet

Vi putter forskjellige typer godis inni dem. Men du kan og bruke den som premie i seg selv når du trener.

De er såpass solide at det skal litt til før hunden tygger dem is tykker. Derfor vi har brukt kong når vi trener feks.

Vi har nå sist kjøpt en kong hvor du kan putte godis inni, eller sånne godbiter tilpasset den typen leker, som hun ikke klarer å tygge i seg, men må sleike på. De smaker tydeligvis himmelsk, for hun kan holde på i timesvis å vaske på den, og de varer leeeeeeeenge. Får den om vi er veldig travel i perioder og ikke har tid til å gi henne like mye oppmerksomhet som hun fortjener.

Feks nå som vi driver å flytter fra et hus til et annet.

Anonymous poster hash: 701b8...c5c
Skrevet

Du skal putte f.eks leverpostei inni, for å trene hunden mentalt. Den må jobbe for godbiten og finne ut hvordan...

Tar du den i fryseren (med leverpostei inni) før du gir den, varer den lenger.

Anonymous poster hash: 5fdd4...549

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...