Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 ? Anonymous poster hash: 1ac78...343
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Bruker ingenting. Anonymous poster hash: 2f8ff...47d
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Hvor i landet bor du da? Her er det -4 og bruker virkelig ikke kuldekrem når det ikke er lavere temperatur enn det.. Anonymous poster hash: e9c4a...501
HvittHus Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Det er kun noen dager siden jeg sjekket opp dette og kuldekrem er ut. Men du kan smøre barnet med en fet krem når det skal legge seg om kvelden.
TinaK 1990 Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Ingenting. Og barna mine er mye ute i bhg, både småbarnsavdeling og stor avdeling er ute før og etter lunch
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Hvor i landet bor du da? Her er det -4 og bruker virkelig ikke kuldekrem når det ikke er lavere temperatur enn det..Anonymous poster hash: e9c4a...501 Er -10 her i dag.. gutten min er så rød og blir fort tørr i kinna.Hi Anonymous poster hash: 1ac78...343
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Ingenting Har toåring og baby Anonymous poster hash: 02456...b39
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Blir fort rød og tørr her også. Har god erfaring med calendula-krem fra Weleda, fåes på helsekost. Den er fet og god. Smører morgen og kveld. Anonymous poster hash: 860d0...166
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #9 Skrevet 16. desember 2015 Tyroler naturasalve morgen og kveld. Anonymous poster hash: ae634...838
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Fettkrem fra Aderma kjøpt på apoteket Anonymous poster hash: 0c6b0...6f7
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #11 Skrevet 16. desember 2015 Man trenger ikke det. Det beste er å ikke vaske ansiktet til barnet om morgene, da vil barnehudens eget fettlag beskytte bedre enn en krem kan. Anonymous poster hash: 402ca...ecf
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #12 Skrevet 16. desember 2015 Min lille blir også veldig tørr, rød og sår så fort det er vind og/eller kaldt. Bruker La Roche-Posay lipikar ap+, kjøpt på apoteket. I bhg har han en fra Mary Kay, Extra Emollient Night Cream, superfet sak som kan brukes på alt av tørr hud og som kuldekrem da det ikke er vann i den, den funker veldig bra! Anonymous poster hash: 27a8a...384
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #13 Skrevet 16. desember 2015 det er INGENTIG som heter kuldekrem, for gudskyld ikke ta på ungen krem FØR dere går ut, smør heller når dere er inne igjen. en såkalt kuldekrem legger seg som en hinne på huden. når barnet er aktiv, svetter det, og denne svetten får ikke muligheten til å forlate huden pga kremen. dette resulterer i at svetten FRYSER mellom hud og krem og kan lage større skader enn uten. kjøp heller en god solkrem, som beskytter mot UV-stråler, disse puster å beskytter huden mot skadelige stråler, MEN aldri bruk en kuldekrem, har sett så mye skadet hud pga dette. Dette er kun ett salgsargument for å oppnå mersalg. Anonymous poster hash: b1150...13f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #14 Skrevet 16. desember 2015 det er INGENTIG som heter kuldekrem, for gudskyld ikke ta på ungen krem FØR dere går ut, smør heller når dere er inne igjen. en såkalt kuldekrem legger seg som en hinne på huden. når barnet er aktiv, svetter det, og denne svetten får ikke muligheten til å forlate huden pga kremen. dette resulterer i at svetten FRYSER mellom hud og krem og kan lage større skader enn uten. kjøp heller en god solkrem, som beskytter mot UV-stråler, disse puster å beskytter huden mot skadelige stråler, MEN aldri bruk en kuldekrem, har sett så mye skadet hud pga dette. Dette er kun ett salgsargument for å oppnå mersalg. Anonymous poster hash: b1150...13f Jo kulde krem skal brukes og skade som du nevner er pga feil bruk. Anonymous poster hash: 36915...ea1
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #15 Skrevet 16. desember 2015 det er INGENTIG som heter kuldekrem, for gudskyld ikke ta på ungen krem FØR dere går ut, smør heller når dere er inne igjen. en såkalt kuldekrem legger seg som en hinne på huden. når barnet er aktiv, svetter det, og denne svetten får ikke muligheten til å forlate huden pga kremen. dette resulterer i at svetten FRYSER mellom hud og krem og kan lage større skader enn uten. kjøp heller en god solkrem, som beskytter mot UV-stråler, disse puster å beskytter huden mot skadelige stråler, MEN aldri bruk en kuldekrem, har sett så mye skadet hud pga dette. Dette er kun ett salgsargument for å oppnå mersalg. Anonymous poster hash: b1150...13f Jo kulde krem skal brukes og skade som du nevner er pga feil bruk. Anonymous poster hash: 36915...ea1 Vet ikke hvor du har dette fra men, men da får du ta konsekvensen av ditt eget barn. Jeg hadde aldri tilført dette på mitt barn, har jobbet så mye med dette, og sett hva det gjør med huden, både under, etter og på lang sikt. Anonymous poster hash: b1150...13f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #16 Skrevet 16. desember 2015 det er INGENTIG som heter kuldekrem, for gudskyld ikke ta på ungen krem FØR dere går ut, smør heller når dere er inne igjen. en såkalt kuldekrem legger seg som en hinne på huden. når barnet er aktiv, svetter det, og denne svetten får ikke muligheten til å forlate huden pga kremen. dette resulterer i at svetten FRYSER mellom hud og krem og kan lage større skader enn uten. kjøp heller en god solkrem, som beskytter mot UV-stråler, disse puster å beskytter huden mot skadelige stråler, MEN aldri bruk en kuldekrem, har sett så mye skadet hud pga dette. Dette er kun ett salgsargument for å oppnå mersalg. Anonymous poster hash: b1150...13f Jo kulde krem skal brukes og skade som du nevner er pga feil bruk. Anonymous poster hash: 36915...ea1 Vet ikke hvor du har dette fra men, men da får du ta konsekvensen av ditt eget barn. Jeg hadde aldri tilført dette på mitt barn, har jobbet så mye med dette, og sett hva det gjør med huden, både under, etter og på lang sikt. Anonymous poster hash: b1150...13f Jeg tilfører kremen 2 timer før legge tid. Har aldri problem. Anonymous poster hash: 36915...ea1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå