Gå til innhold

hvilken kuldekrem bruker dere på barna ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 1ac78...343

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ingenting.

Anonymous poster hash: 2f8ff...47d
Skrevet

Hvor i landet bor du da? Her er det -4 og bruker virkelig ikke kuldekrem når det ikke er lavere temperatur enn det..

Anonymous poster hash: e9c4a...501

Skrevet

Det er kun noen dager siden jeg sjekket opp dette og kuldekrem er ut. Men du kan smøre barnet med en fet krem når det skal legge seg om kvelden.

Skrevet

Ingenting. Og barna mine er mye ute i bhg, både småbarnsavdeling og stor avdeling er ute før og etter lunch

Skrevet

Hvor i landet bor du da? Her er det -4 og bruker virkelig ikke kuldekrem når det ikke er lavere temperatur enn det..Anonymous poster hash: e9c4a...501

Er -10 her i dag.. gutten min er så rød og blir fort tørr i kinna.

Hi

Anonymous poster hash: 1ac78...343

Skrevet

Ingenting

Har toåring og baby

Anonymous poster hash: 02456...b39

Skrevet

Blir fort rød og tørr her også. Har god erfaring med calendula-krem fra Weleda, fåes på helsekost. Den er fet og god. Smører morgen og kveld. 

Anonymous poster hash: 860d0...166
Skrevet

Tyroler naturasalve morgen og kveld.

Anonymous poster hash: ae634...838

Skrevet

Fettkrem fra Aderma kjøpt på apoteket

Anonymous poster hash: 0c6b0...6f7

Skrevet

Man trenger ikke det. Det beste er å ikke vaske ansiktet til barnet om morgene, da vil barnehudens eget fettlag beskytte bedre enn en krem kan.

Anonymous poster hash: 402ca...ecf
Skrevet

Min lille blir også veldig tørr, rød og sår så fort det er vind og/eller kaldt.

Bruker La Roche-Posay lipikar ap+, kjøpt på apoteket.

I bhg har han en fra Mary Kay, Extra Emollient Night Cream, superfet sak som kan brukes på alt av tørr hud og som kuldekrem da det ikke er vann i den, den funker veldig bra!

Anonymous poster hash: 27a8a...384

Skrevet

det er INGENTIG som heter kuldekrem, for gudskyld ikke ta på ungen krem FØR dere går ut, smør heller når dere er inne igjen. en såkalt kuldekrem legger seg som en hinne på huden. når barnet er aktiv, svetter det, og denne svetten får ikke muligheten til å forlate huden pga kremen. dette resulterer i at svetten FRYSER mellom hud og krem og kan lage større skader enn uten.

kjøp heller en god solkrem, som beskytter mot UV-stråler, disse puster å beskytter huden mot skadelige stråler,

MEN aldri bruk en kuldekrem, har sett så mye skadet hud pga dette. Dette er kun ett salgsargument for å oppnå mersalg.

Anonymous poster hash: b1150...13f
Skrevet

det er INGENTIG som heter kuldekrem, for gudskyld ikke ta på ungen krem FØR dere går ut, smør heller når dere er inne igjen. en såkalt kuldekrem legger seg som en hinne på huden. når barnet er aktiv, svetter det, og denne svetten får ikke muligheten til å forlate huden pga kremen. dette resulterer i at svetten FRYSER mellom hud og krem og kan lage større skader enn uten.

kjøp heller en god solkrem, som beskytter mot UV-stråler, disse puster å beskytter huden mot skadelige stråler,

MEN aldri bruk en kuldekrem, har sett så mye skadet hud pga dette. Dette er kun ett salgsargument for å oppnå mersalg.

Jo kulde krem skal brukes og skade som du nevner er pga feil bruk.

Anonymous poster hash: 36915...ea1

Skrevet

Vet ikke hvor du har dette fra men, men da får du ta konsekvensen av ditt eget barn. Jeg hadde aldri tilført dette på mitt barn, har jobbet så mye med dette, og sett hva det gjør med huden, både under, etter og på lang sikt. 

Skrevet

Vet ikke hvor du har dette fra men, men da får du ta konsekvensen av ditt eget barn. Jeg hadde aldri tilført dette på mitt barn, har jobbet så mye med dette, og sett hva det gjør med huden, både under, etter og på lang sikt. 

Jeg tilfører kremen 2 timer før legge tid. Har aldri problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...