Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #26 Skrevet 16. desember 2015 Kjøpe gave til mannen, handle og rydde huset. Vaskehjelp er innleid med god samvittighet. I tillegg skal jeg kjøpe litt ny finstas til barna. Har ikke bakt noe og skal heller ikke gjøre det. Regner med at mamma kommer med det😉 Anonymous poster hash: f2aad...a8f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #27 Skrevet 16. desember 2015 Lettere å si hva jeg har gjort: Kjøpt 5 julegaver, bakt 2 sorter og pepperkakehuset. Anonymous poster hash: deda9...e99
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #28 Skrevet 16. desember 2015 Pakke til sønnen vår fra oss (har kjøpt småting fra kjæledyra og julenissen ) Handle inn til julestrømpa guttungen skal få på julaften (og kanskje samboer) Ta inn juletreet og pynte det (matta og juletrefoten står klar) Bake pepperkaker, kakemenn, oreo-konfekt, cola-stenger og maryland cookies Pakke inn bildegaver fra sønnen vår til onkler/tante, besteforeldre og oldeforeldre Rydde og vaske rundt omkring i huset, siden vi skal feire jul hos oss i år Handle inn mandariner og smågodt til å ha resten av jula! Akk, det var visst en del igjen ja Anonymous poster hash: 21037...8fd
Gjest Skrevet 16. desember 2015 #29 Skrevet 16. desember 2015 A L T!! Ikke rukket en dritt i år Forresten... kun gavene til minsten er klar. Får ta meg i skinnet til fredag og handle inn mat, gaver og annet stasj. Null stress og kommer nok i mål innen neste torsdag. Svigerdatter mekker ribben til julaften, så den slipper jeg å tenke på
februarprins2013 Skrevet 16. desember 2015 #30 Skrevet 16. desember 2015 Julehandelen Julevasken ( skal det på tirsdagen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå