Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er så fornøyd for jeg føler jeg snart er i mål! Jeg mangler å pakke inn gavene, rydde, vaske, bake fire fem kaker, pynte og å ha juleverksted! Det betyr at når søndagen kommer er det bare kos😃 Utrolig nok så mangler vi gavene til barna, en liten ting til svoger, svigermor og to nevøer, men det er mannen sitt bord så jeg er i mål! Anonymous poster hash: 228b5...b69
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 handle inn jul til julestrømpen,skrive julekort til barnehagen,pakke inn en del gaver,finne gave til foredrene til barnefaren,lage kakemenn. Hadde gjort seg med noen timer barnefri så jeg kunne gått på juleshopping *sukk*. Anonymous poster hash: 1621f...9f3
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Haha hva er det du har gjort egentlig, når det betyr at du snart er i mål? Det der er jo nesten alt vi gjør. Anonymous poster hash: ea086...c81
Gjest Antarctica Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 (endret) Hva vi har igjen, altså, hva som står igjen å gjøre? Alt. Absolutt alt. Har gjort i stand ca 5 julegaver... Endret 16. desember 2015 av Pashla
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Haha hva er det du har gjort egentlig, når det betyr at du snart er i mål? Det der er jo nesten alt vi gjør. Anonymous poster hash: ea086...c81 Den største byrden for meg er alle gavene og siden jeg har handlet inn 35 julegaver, 48 kalendergaver og fått opp julebelysningen ser jeg på resten som kos. Det å levere gavene går fort for de lokalt og de som skal langt har vi allerede lagt en plan for å få ut så vi slipper å stresse med det. Her er det nesten alltid ryddig så julevasken går lett flere rom er allerede rundvasket, pyntingen er bare kos som hele familien deltar på, jeg liker å bake så det gleder jeg meg til. Anonymous poster hash: 228b5...b69
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Lage julegodt/marsipan etc. (Holder faktisk på akkurat nå, er på DIB mens jeg venter på nedkjøling av det som skal bli bountykuler) Julegaver til mann, pappa og fra barna til hverandre. Rydde/vaske her hjemme - og det koseligste: pynte til jul hjemme. Anonymous poster hash: 7ec3e...a9c
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Haha hva er det du har gjort egentlig, når det betyr at du snart er i mål? Det der er jo nesten alt vi gjør. Anonymous poster hash: ea086...c81 Den største byrden for meg er alle gavene og siden jeg har handlet inn 35 julegaver, 48 kalendergaver og fått opp julebelysningen ser jeg på resten som kos. Det å levere gavene går fort for de lokalt og de som skal langt har vi allerede lagt en plan for å få ut så vi slipper å stresse med det. Her er det nesten alltid ryddig så julevasken går lett flere rom er allerede rundvasket, pyntingen er bare kos som hele familien deltar på, jeg liker å bake så det gleder jeg meg til. Anonymous poster hash: 228b5...b69 Hehe ok det var voldsomt mange gaver. Selv hadde jeg blitt superstressa av å ha igjen like mye som deg, men skjønner jo at den største jobben er gjort da. For å svare på spørsmålet ditt så har vi igjen vasking og pynting. De siste julegavene ble kjøpt på black friday, og de som skulle ut av huset er levert. Anonymous poster hash: ea086...c81
*Lissi* Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Huset trenger en kraftig shining. Har begynt, så det er jo positivt. Alle gavene er i boks. Juletre er kjøpt. Skal bake litt mer, men det får jeg ikke gjort før mandag. Kringler, pepperkaker, brune pinner og Sarah Berhard er allerede i boks. Pluss at det meste av julematen er allerede innkjøpt. Jøss! Ligger jo bra an da!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #9 Skrevet 16. desember 2015 Vi trenger å kjøpe juletre og et par julegaver, vaske i kjelleren, og kjøpe inn juleblomster og litt pålegg og julemat. Mulig jeg må tørke litt mer støv i stua. Her blir så fryktelig fort støvete! Anonymous poster hash: d319a...e85
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Vi skal liste ferdig og møblere yttergangen, rydde mellomgangen, møblere rommet til mini, henge opp gardinstenger og sy gardiner. Male ferdig og henge opp skapdørene på kjøkkenet, få på nye benkeplater og ny vask, få opp panel på veggene på kjøkkenet, henge opp gardiner og få inn kjøkkenbord. Så skal vi rydde og flytte møblene fra et hus til et annet. Helst før fredag, sånn at jeg kan gå i gang med julegavelaging, baking og få sendt ut julegavene som skal til andre kanten av landet nå før jul. Spørs om vi rekker fristen i år, fare for at en del vil få gavene i romjulen. Men sånn er det når en er høygravid, har sjuk 2åring, har kjøpt oppussingsobjekt, selger huset privat og mannen jobber 120%. Neste år.... da skal vi ta julen tilbake igjen Har kontroll på gavene til mannen og storebror, og de fleste voksne. Skal bare...... sy litt bukser, luer, strikke litt og lage noen julestrømper. Men det er jo egentlig mest kos, selv om den tiden kanskje ikke strekker til i år. Anonymous poster hash: 82065...cf8
Elsker livet Skrevet 16. desember 2015 #11 Skrevet 16. desember 2015 Må handle inn mat til julehelga, pynte til jul inne, pynte juletre, mannen må hente juletre, noen gaver er ikke kommet med posten, de må pakkes pluss noen vi har hjemme jeg ikke har pakket inn. I år er jeg utrolig sen i forhold til tidligere med å stryke skjorter og henge penstasen klar, tenkte å gjøre det i helga. Så må jeg vaske, men det gjør jeg nok på tirsdag eller onsdag, blir så fort skittent hos oss, så nytter ikke å gjøre det flere dager før om vi skal ha det rent til jul.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #12 Skrevet 16. desember 2015 Jeg mangler og kjøpe én gave. Vet hva, så det tar bare 5min. Har tatt hele julevasken, kjøpt og pakket alle gaver (bortsettfra den ene), handlet inn til julestrømper, kjøpt nissegavesekk, juletreet står nå klart til pynting, har bakt det jeg skal bake. Er godt igang med julemathandel, mangler bare noen småting 👍🏻 Så alt er bare velstand Anonymous poster hash: f996b...cd6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #13 Skrevet 16. desember 2015 Alt 😱 Anonymous poster hash: 55214...a31
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #14 Skrevet 16. desember 2015 Og nå begynte det jammen å snø også 🎄🎁🎅🏼❄️❄️ Anonymous poster hash: f996b...cd6
TinaK 1990 Skrevet 16. desember 2015 #15 Skrevet 16. desember 2015 Kjære vene, Hi...du er da ikke i mål snart? Det jeg har igjen: Kjøpe julegave til min mamma, kjøpe pinnekjøtt og pynte til jul. Alle gaver ligger innpakket i kjelleren og huset blir vasket av vår faste dame mandag og tirsdag 20 og 21.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #16 Skrevet 16. desember 2015 Det jeg har igjen er å vaske - tar bare vanlig helgevask. På fredag skal vi pynte til jul, siden vi skal ha førjulsbesøk i helga. Ellers er alt ferdig, pakkene er klare og pakket inn. Mat og drikke, samt juletre skal vi ikke handle da vi skal vekk i julen. Anonymous poster hash: 54853...349
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #17 Skrevet 16. desember 2015 Har igjen to julegaver, julestrømper, to siste kalendergavene, og så skal barna invitere venner på julegrøt og julemannbaking i helga. Tradisjon 😊 Føler meg ferdig.. Skal avgårde å handle siste gavene nå 👍🏻😊 Anonymous poster hash: 11314...90e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #18 Skrevet 16. desember 2015 Handle inn til strømpene til barna, rydde hus( har fri i dag så i dag rydder jeg og vasker i skuffer og skap, og rom jeg egentlig ikke bruker så mye. Vaskedama kommer den 22. Å tar siste finish:) ellers så må jeg bake boller og rundstykker, lage potetsalat og eggesalat. Nå på butikken og handle inn en del mat, og levere ut julegaver og de julekortene som ikke ble sendt i posten:) ble ferdig me alle gaver i går!👌🏻 også må jeg ta frem julepynt og pynte litt:) Også skal barna og jeg laga litt hjemmelagd julepynt en dag. Pluss masse småting jeg sikkert har glemt i farta.. Anonymous poster hash: 00553...4ad
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #19 Skrevet 16. desember 2015 Lage julegodt/marsipan etc. (Holder faktisk på akkurat nå, er på DIB mens jeg venter på nedkjøling av det som skal bli bountykuler) Julegaver til mann, pappa og fra barna til hverandre. Rydde/vaske her hjemme - og det koseligste: pynte til jul hjemme. Anonymous poster hash: 7ec3e...a9c Kom på mer: Skrive og sende julekort. Stor mathandel Kjøpe juletre Anonymous poster hash: 7ec3e...a9c
Mia_73 Skrevet 16. desember 2015 #20 Skrevet 16. desember 2015 Har ikke kjøpt en eneste julegave. Heldigvis gir vi kun til barna i familien, så det blir nok en lang tur innom leketøybutikken og hadde tenkt å bestille online. I tillegg reiser vi bort, trenger altså ikke bekymre meg for juletre, mat eller noenting. Heldiggris jeg. Jeg slipper t.o.m. rundvask...
TPK Skrevet 16. desember 2015 #21 Skrevet 16. desember 2015 Kjøpe to små gaver (vet hva jeg skal ha) Pakke inn resten Vaske som en grundig helgevask Pynte Nesten ferdig med andre ord :-)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #22 Skrevet 16. desember 2015 Mangler helgevasken og pynte juletre! Det meste av mat er kjøpt inn, men må handle litt grønnsaker, frukt og fløte rett før jul! Anonymous poster hash: d3e1f...469
skinnfilla Skrevet 16. desember 2015 #23 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er nå offisielt ferdig med julegaver, de og julekort blir levert nå. Så må jeg vaske huset( til tirsdag😜) Handle inn mat til jul, romjul og nyttår. Puh! Har fått kjøpt til 4 julestrømper, morgengave og gave fra nissen til 5 stk Må bare fylle strømpene . Vi skal lage pepperkaker i kveld, Pepperkakehus i morra Pynte tre og legge ut gavene til fredag Kjøpe kranser og gravlys og kjøre rundt på 3 kirkegårder. Ellers skal alt være på stell👍😁
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #24 Skrevet 16. desember 2015 Mangler litt rengjøring, lage et par slag kaker, bake lefse hvis jeg rekker, og skrive julebrevet. Sistnevnte skal straks gjøres, slik at juleposten går i morgen. Handle litt mat og godteri må også gjøres, men er i god rute. Fremdeles ei uke igjen! Anonymous poster hash: eb5ad...c78
Fandens Oldemor Skrevet 16. desember 2015 #25 Skrevet 16. desember 2015 2 julegaver Pakke inn alle gavene Vaske, liker ikke å gjøre det for tidlig Handle mye god mat og drikke Bake 2-3 sorter Kjøpe juletre og se over lys/pynt Pynte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå