Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #1 Skrevet 16. desember 2015 Og er det alltid fortjent? Anonymous poster hash: a106c...e88
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #2 Skrevet 16. desember 2015 Kan bli så lei at jeg vurderer å flytte men så må jeg tenke meg litt om og heller kommunisere hva som er problemet. Anonymous poster hash: 7f13b...b2a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #3 Skrevet 16. desember 2015 Som hun over, men det er sjelden fortjent. Jeg blir bare så møkkalei og føler han ikke bidrar nok. Så setter jeg meg ned og tenker meg om og må innrømme at han nok bidrar minst like mye som meg i totalen så da får jeg tåle at vaskemaskinen er mitt område. Anonymous poster hash: 00bef...3e2
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Jeg kan bli så lei at jeg ser på boligannonser... Lei blir jeg hver dag. Han gidder ikke se på meg eller ungene. Helt borte i mobilen sin. Drittgubbe Anonymous poster hash: e6df7...228
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Hver gang jeg har PMS er jeg sikker på at det er over. Så altså to-tre dager hver mnd. Stakkars mann, for jeg blir HELT forandret, sikker på at jeg ikke liker han, vil at han skal flytte og ALT er galt med han. Mannen som ellers er grei, god og vakker, blir en tosk jeg ikke orker å se på engang😱 Og vet jo at det er min feil, men følelsene jeg får er så sterke, at jeg mener de er sanne Anonymous poster hash: 91479...784
Etenia Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Hver gang jeg har PMS er jeg sikker på at det er over. Så altså to-tre dager hver mnd. Stakkars mann, for jeg blir HELT forandret, sikker på at jeg ikke liker han, vil at han skal flytte og ALT er galt med han. Mannen som ellers er grei, god og vakker, blir en tosk jeg ikke orker å se på engang😱 Og vet jo at det er min feil, men følelsene jeg får er så sterke, at jeg mener de er sanne Anonymous poster hash: 91479...784 Kjenner følelsen eksakt. Tok meg faktisk noen mndr å skjønne at det var pms, og ikke den stakkars mannen. Tok meg selv i å revurdere hele ekteskapet. Men så ble det et mønster,og jeg begynte å kjenne igjen når og slik. Godt å innse at det bare var pms. For mannen min er virkelig verdens herligste <3
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Så lei at jeg vurderer å kaste han ut Anonymous poster hash: f4414...5b8
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Så lei at jeg vurderer å kaste han ut Anonymous poster hash: f4414...5b8 Glemte å svare, men stort sett fortjent. Han er en lat slabbedask og innimellom blir jeg utslitt. Anonymous poster hash: f4414...5b8
Pobie Skrevet 16. desember 2015 #9 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har aldri vært lei av mannen. Sint eller irritert, ja. Men aldri lei.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Dessverre litt for mye for tida. Har sett på boligannonser og vurdert litt forskjellig. Planen er å se d an frem til sommeren, da er billån utbetalt, samt et annet lån. Greit å slippe å blande det inn i ett evt oppgjør. Da blir det kun huslånet. Studielånet mitt må jeg vel ta med meg selv;-) Anonymous poster hash: 8651e...0fc
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. desember 2015 #11 Skrevet 16. desember 2015 Hver gang jeg har PMS er jeg sikker på at det er over. Så altså to-tre dager hver mnd. Stakkars mann, for jeg blir HELT forandret, sikker på at jeg ikke liker han, vil at han skal flytte og ALT er galt med han. Mannen som ellers er grei, god og vakker, blir en tosk jeg ikke orker å se på engang😱 Og vet jo at det er min feil, men følelsene jeg får er så sterke, at jeg mener de er sanne Anonymous poster hash: 91479...784 Samme her!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #12 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har heller aldri vært lei. Rasende,såret og oppgitt ja, men aldri lei. Anonymous poster hash: 99529...936
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #13 Skrevet 16. desember 2015 Jeg blir skikkelig lei innimellom. Av at han "bor" på jobb, og tar som el selvfølge at jeg tar alt med hus og barn i tillegg til min jobb. Og når han endelig kommer hjem er han for sliten til å bidra. Og han er lett irritabel og kjeftete. Han er fantastisk ellers, men når jobben spiser ham opp kunne jeg kvittet meg med hele mannen. Anonymous poster hash: c7835...15c
Gjest Antarctica Skrevet 16. desember 2015 #14 Skrevet 16. desember 2015 Blir forbanna en sjelden gang, ca en gang i året. Men er ikke så ofte lei.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #15 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har aldri vært lei. Kan være irritert og sint en sjelden gang,men aldri lei. Anonymous poster hash: d8fbc...ab2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå