Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Jeg ble tidligere i år singel etter at samboeren min fant ut at han ikke ønsket å bo sammen med meg lenger. I perioden etter hadde jeg det veldig tøft. Men, nå begynner ting endelig å falle på plass for meg. Og jeg har fått orden på tilværelsen min. For en mnd tid siden møtte jeg igjen en jeg gikk på skole sammen med for 20 år siden. Dette har utviklet seg til at vi har tatt steget videre fra kaffe og date til at vi har hatt sex. Alt virker veldig bra, han er ufattelig snill og respektfull ovenfor meg og vet ikke hva godt han kan gjøre. Eneste problemet er st han er akademiker. Han mangler all teknisk innsikt, bodd i storbyer både innlands og utlands hele sitt voksne liv og har dermed aldri hatt behovet for å ta lappen. I tillegg er han tynn. Han er med andre ord stikk i mot alt jeg har tent på tidligere. (Har alltid hatt sansen for kraftige mannfolk med mye skjegg, litt slik viking 😄). Vi er begge enig i at vi ønsker ikke på nåværende tidspunkt å gå inn i en familiesituasjon. Så vi har derfor heller ikke ønsker om å gå offentlig med dette. Men, er jeg midlertidig sinnsyk, eller går det virkelig an å forelske seg i noen som er så stikk i mot alt jeg har likt tidligere? Anonymous poster hash: 7c680...602
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Det er fullt mulig Anonymous poster hash: 383f3...7f4
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Det er fullt mulig Anonymous poster hash: 383f3...7f4 At jeg lider av midlertidig sinnslidelser? 😄 Jeg vet ikke, han er stikk i mot alt både praktisk og utseendemessig. Men, han gjør at jeg føler meg trygg og kan være den jeg er. Sexuelt sett så er det i tillegg heilt fantastisk (dessuten er han bedre utstyrt en noen jeg har vært med tidligere), mulig det er det som blender meg. Anonymous poster hash: 7c680...602
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #4 Skrevet 16. desember 2015 Det er fullt mulig Anonymous poster hash: 383f3...7f4 At jeg lider av midlertidig sinnslidelser? Jeg vet ikke, han er stikk i mot alt både praktisk og utseendemessig. Men, han gjør at jeg føler meg trygg og kan være den jeg er. Sexuelt sett så er det i tillegg heilt fantastisk (dessuten er han bedre utstyrt en noen jeg har vært med tidligere), mulig det er det som blender meg. Anonymous poster hash: 7c680...602 Begge deler er mulig Både at du lider av midlertidig sinnslidelse og å forelske seg i noen som er stikk i strid med det du har trodd har vært riktig for deg tidligere. Det aller beste er kanskje det at du sier at du føler at du kan være deg selv sammen med ham. Og god sex er også viktig i et forhold, etter min mening. At han er godt utstyrt er jo bare en ekstra bonus. Spør deg hva du har blitt tiltrukket av hos de du har falt for tidligere. Store, sterke karer - da er man ofte ute etter å føle trygghet. Men det føler du jo sammen med denne mannen her også. Trygghet er ikke bare en fysisk ting, det er vel så mye en mental/emosjonell greie. Noen tenner bare på bestemte utseender, men heller ikke det fysiske utseendet er noe problem for deg ved denne. Det som kanskje kan bli irriterende for deg etter hvert er vel kanskje det at han er lite handy. Spesielt hvis du tidligere har gjort deg avhengig av mennene til å fikse ting for deg I så fall kan du se på det som at dere stiller likt Lappen kan han ta om det blir nødvendig for dere i en ev. fremtidig familiesituasjon. Så finn ut hva som tidligere har gjort at du har falt for andre - og ikke minst hva som har gjort at det ikke har fungert med dem likevel. Et sted derimellom tror jeg du finner dine egne svar Anonymous poster hash: 383f3...7f4
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #5 Skrevet 16. desember 2015 Det er fullt mulig Anonymous poster hash: 383f3...7f4 At jeg lider av midlertidig sinnslidelser? Jeg vet ikke, han er stikk i mot alt både praktisk og utseendemessig. Men, han gjør at jeg føler meg trygg og kan være den jeg er. Sexuelt sett så er det i tillegg heilt fantastisk (dessuten er han bedre utstyrt en noen jeg har vært med tidligere), mulig det er det som blender meg. Anonymous poster hash: 7c680...602 Begge deler er mulig Både at du lider av midlertidig sinnslidelse og å forelske seg i noen som er stikk i strid med det du har trodd har vært riktig for deg tidligere. Det aller beste er kanskje det at du sier at du føler at du kan være deg selv sammen med ham. Og god sex er også viktig i et forhold, etter min mening. At han er godt utstyrt er jo bare en ekstra bonus. Spør deg hva du har blitt tiltrukket av hos de du har falt for tidligere. Store, sterke karer - da er man ofte ute etter å føle trygghet. Men det føler du jo sammen med denne mannen her også. Trygghet er ikke bare en fysisk ting, det er vel så mye en mental/emosjonell greie. Noen tenner bare på bestemte utseender, men heller ikke det fysiske utseendet er noe problem for deg ved denne. Det som kanskje kan bli irriterende for deg etter hvert er vel kanskje det at han er lite handy. Spesielt hvis du tidligere har gjort deg avhengig av mennene til å fikse ting for deg I så fall kan du se på det som at dere stiller likt Lappen kan han ta om det blir nødvendig for dere i en ev. fremtidig familiesituasjon. Så finn ut hva som tidligere har gjort at du har falt for andre - og ikke minst hva som har gjort at det ikke har fungert med dem likevel. Et sted derimellom tror jeg du finner dine egne svar Anonymous poster hash: 383f3...7f4 Tusen takk for et godt svar. Jeg har det så utrolig bra nå, er bare redd for at dette er en midlertidig fase som går over siden han er så forskjellig fra allt tidligere. Men, jeg bør kanskje gå i meg selv og se hva dom har vært årsaken til at det ikke har fungert tidligere... Anonymous poster hash: 7c680...602
Elsker livet Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Du får sette han til fysisk oppgaver som vedhugging og snøskuffing, så får du servere han masse egg, bacon og grillet kylling.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Du får sette han til fysisk oppgaver som vedhugging og snøskuffing, så får du servere han masse egg, bacon og grillet kylling. Hehehe... Tror desverre ikke han veit hvordan øks og snøskuffe virker 😂 Men, jeg trenger heller ikke den egenskapen. Jeg er teknisk utdannet selv og klarer det meste i hjemmet selv. Det er mer mennesketypene jeg tenner på. Det er derfor jeg stusser så over min egen reaksjon og mine følelser for denne mannen. For foruten teknisk innsikt og kroppsform så er han heilt fantastisk... Anonymous poster hash: 7c680...602
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Jeg er i samme situasjon som deg bare motsatt. Han har ikke utdannelse. Mitt overflatiske jeg skulle sett at han hadde master eller i det minste ett år på høyskole. Han er heller ikke utseendemessig hva jeg faller for. Og personligheten er også helt annen enn hva jeg er vant med. Jeg er nok blender av betatthet /forelskelse... <3 Anonymous poster hash: a416e...836
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå