Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Har vært hjemme i 2 dager 3 med i morgen, men fortsatt ikke i form. Ville dere tatt en legetime og blitt lengre hjemme eller gått på jobb torsdag? Anonymous poster hash: 86a9c...bdc
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Du må jo se an hvordan formen din er på torsdag. Kan ikke vite to dager før om du er syk på torsdag. Anonymous poster hash: 27d88...8db
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Håper virkelig jeg er bedre da. Har ikke tid til dette. Håper god nattesøvn og avslapping hjelper. Anonymous poster hash: 86a9c...bdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå