Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Reise på besøk til ei i familien. Vi er jevngamle. Jeg med mann og barn hun med barn som hun ikke har omsorgen for. Skal vi sees må jeg alltid kjøre de 50min til henne t/r. Hun har ikke råd til bensin ditten og datten. Foreslår jeg å møtes et sted for å gjøre noe gratis har hun ikke råd til det heller. Greit at hun ikke har god råd av å jobbe 50% men da det var salg på sjokolade nesten der jeg bor reiste hun 40min for å hamstre det. Derfor tenker jeg at hun har råd til det hun vil. Nå er jeg lei så tenker på å droppe kontakten med dama om hun ikke kan komme hit. Ikke alltid det passer seg å dra ut to små barn på kjøretur i tillegg til at jeg jobber 100%. Hun har få/ingen gode venner så litt merkelig at hun ikke prøver å bidra litt hun også i stedet for å klage over ensomheten på Facebook. Flere som alltid er den som må reise på besøk til noen om dere skal sees? Flere som har/har tenkt til å droppe kontakten med slike snyltere? Anonymous poster hash: c5f1b...faa
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Spørs om det fikser seg av seg selv hvis hun er her inne 😉 Ganske lett å kjenne seg igjen for den det gjelder... Anonymous poster hash: c2904...460
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Spørs om det fikser seg av seg selv hvis hun er her inne 😉 Ganske lett å kjenne seg igjen for den det gjelder... Anonymous poster hash: c2904...460 Mulig hun er her det aner jeg ikke. Bryr meg ikke om hun kjenner seg/meg igjen heller. Kanskje hun får opp øynene 😊. Hi Anonymous poster hash: c5f1b...faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå