Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Invitert venninnene på middag en dag i romjula og har lyst på noe godt, men ikke julemat. Hva hadde du laget til dem? Gjerne med dessert! Anonymous poster hash: 51c2f...095
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Spinatpai med salat og pannacotta med bringebærsaus til dessert Anonymous poster hash: a7828...c5d
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Spinatpai med salat og pannacotta med bringebærsaus til dessert Anonymous poster hash: a7828...c5d
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Bakt potet med tilbehør Sjokolademousse med friske bær til dessert. Anonymous poster hash: f74e5...058
Stella Maris Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 Wok med masse ferske grønnsaker og muligens kylling eller annet "lett" kjøtt. Er det noe jeg savner i julen så er det grønnsaker og "lett" mat. Kjapt å greit å lage og kan smaksettes som man vil. Dessert: sjokoladefondant er veldig greit. Kan lages lang tid i forveien og fryses til den skal brukes. Gjerne med noen rørte bær eller noe annet friskt til. Eller fruktsalat med vaniljeis el til.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 Kyllingsuppe på trines matblogg Anonymous poster hash: d4d64...088
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #7 Skrevet 15. desember 2015 Coq au vin, daim-iskake til dessert Anonymous poster hash: 11605...ae5
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #8 Skrevet 15. desember 2015 Tapas Eventuelt et lite koldtbord med vårruller ol Ostekake med bringebær saus til dessert Anonymous poster hash: 6019b...6ae
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #10 Skrevet 15. desember 2015 Åh, så mye deilige forslag! Tusen takk! noen flere ideer? Anonymous poster hash: 51c2f...095
Stella Maris Skrevet 15. desember 2015 #11 Skrevet 15. desember 2015 Ja suppe og er godt oppi all den feite, salte og søte maten vi får i oss gjennom julen. En litt chunky hjemmelaget tomatsuppe, kyllingsuppe el. med noe godt hjemmelaget brød ved siden av.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #12 Skrevet 15. desember 2015 Hjemmelagd lasagne med salat til😊 Som dessert creme brulee is fra diplom royal siden jeg er dårlig på dessert. Blir som regel riskrem, gelé eller sjokoladepudding (ferdig kjøpt). Anonymous poster hash: aea3a...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå