Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Har det blitt det nye her inne eller? I mange mange tråder her diskuteres det langt utenfor det opprinnelige temaet...men det er tydeligvis ikke ok lengre? Anonymous poster hash: a1638...f9e
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Har det blitt det nye her inne eller? I mange mange tråder her diskuteres det langt utenfor det opprinnelige temaet...men det er tydeligvis ikke ok lengre? Anonymous poster hash: a1638...f9e Herregud. Så mange klager det er på moderering i dag da. Ja, tråder kan bli moderert pga avsporing. Ofte er det slik at tråden må bli rapportert for at den skal bli moderert pga avsporing. Det kommer selvfølgelig an på hvilken moderator som modererer, om tråden blir moderert. Anonymous poster hash: 84a76...cbb
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Noen avsporinger er ok, men de om skrivefeil eller ordfeil er drepen for hvilket som helst forum. Anonymous poster hash: 6472c...fab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå