Gå til innhold

Jeg blir gaaaal av 7-åringen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har alltid vært "midtpunktet" da det alltid bare har vært han og meg. Han krever all oppmerksomhet fra andre og blir SUR dersom ikke de andre tar hensyn til HAN.

Dersom jeg skal gi han en beskjed/irettsette må beskjeden gies på rett måte. Altså: jeg må si det på en fin måte, forså å forklare grundig. Dersom han får en brå beskjed/irettsettelse er det helvette løst!

Han klarer ikke å motta en streng beskjed! Da blir han tusen ganger være. Så her i huset må man være tolmodig.

Hæaæn har i lang tid drevet å gjemme seg for voksne. Dersom vi må forte oss på butikken f.eks kan han plutselig forsvinne. Da har han gjemt seg bak en dør, under senga eller på et annet "lurt" sted.

Ofte han ikke svarer når jeg snakker til han. Jeg kan stille han et spørsmål, men han er helt stille. Det er så slitsomt!!!

Jeg gir han mye oppmerksomhet og kjærlighet. Han vet forskjell på rett og galt. Er veldig empatisk og god! Faglig flink og veldig kreativ. Men det sosiale derimot! Akkurat som han ikke forstår hvordan man ska være sosialt sett..

Anonymous poster hash: f9e39...14e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...