Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Og moderator må jobbe fletta av seg for å slette, stoppe, snakke til...? Er det fordi dere er anonyme? Har pms? Ikke sover? Eller hva er dette? Anonymous poster hash: e4440...038
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Det ser du i alle kommentarfelt ellers på nettet. Mange er "tøffere" i trynet når de ikke er i direkte kontakt med dem man kritiserer og tråkker ned i gjørma. Ikke mange av monstrene, trollene og idiotene hadde turt å si det de sier ansikt til ansikt - det er sikkert. Enkelte gjør det for å provosere, andre gjør det fordi de faktisk mener det de sier, men skjønner at det ikke er stuerent å si høyt, mens et fåtall er vel slik i virkeligheten også. Anonymous poster hash: abdd7...8ca
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 For min del hjelper det at jeg er anonym og fordi jeg må være så søt, blid og diplomatisk i det virkelige livet Anonymous poster hash: 262bf...bb3
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Det ser du i alle kommentarfelt ellers på nettet. Mange er "tøffere" i trynet når de ikke er i direkte kontakt med dem man kritiserer og tråkker ned i gjørma. Ikke mange av monstrene, trollene og idiotene hadde turt å si det de sier ansikt til ansikt - det er sikkert. Enkelte gjør det for å provosere, andre gjør det fordi de faktisk mener det de sier, men skjønner at det ikke er stuerent å si høyt, mens et fåtall er vel slik i virkeligheten også. Anonymous poster hash: abdd7...8ca Jeg ser den, men denne måten å snakke på får meg jo til å lure på om halvparten av alle jeg kjenner egentlig er rotten tvers i gjennom, og bare later som de er hyggelig. Her snakker folk om stygge babyer, feite folk, ekle naboer, venninner de har men som de ikke liker... og lista er lang. Skjønner at dette forumet ikke er malen, men blir overrasket. Anonymous poster hash: e4440...038
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 Sånn har det vært her inne i alle år... Og er blitt reine puseforumet i forhold til hva det var for noen år siden!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #6 Skrevet 16. desember 2015 Sånn har det vært her inne i alle år... Og er blitt reine puseforumet i forhold til hva det var for noen år siden! Hvordan var det for noen år siden? Anonymous poster hash: ddbad...954
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #7 Skrevet 16. desember 2015 Det er da ikke unikt for her inne. Alle nettforum foregår dette. Og her inne synes jeg faktisk folk er snillere enn mange andre steder. Steder det folk faktisk ikke er anonyme en gang. Anonymous poster hash: ee106...6bb
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #8 Skrevet 16. desember 2015 Sånn har det vært her inne i alle år... Og er blitt reine puseforumet i forhold til hva det var for noen år siden! Hvordan var det for noen år siden? Anonymous poster hash: ddbad...954 Da var det morro. Nå blir alt slettet. Anonymous poster hash: c8733...aa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå