Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Av garasjen han startet på å bygge før han dro på jobb. Så han kunne se hva som var lurt å gjøre i neste skritt mtp bygginga. Han jobber borte nå, er ikke hjemme før i slutten av januar. Ok, jeg sender bilder og et par dager etterpå får jeg mail der han spør om "jeg ikke har noen andre bilder da" smiletegn. Aha, han savner kjæresten og vil ha bilder av litt kinky art tenkte jeg, men spør likevel da om det er noe spesielt han vil jeg skal ta bilde av. Joda, han skulle hatt noen fler av garasjen i den og den vinkelen fordi..bla bla. Hø! Det er ikke første gang han er lenge borte og mens jeg synes det er pyton at han er borte så lenge så skrur han av alt som er...Han onanert ikke engang sier han og jeg tror han faktisk! Sendte et lettkledd bilde til han engen men han nevnte det aldri.. Jeg spør rett som det er om han kan sende et bilde og det gjør han gjerne. Ok, dagens syt og klag.. Anonymous poster hash: 52cfc...a5d
Marriet Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Og menn vil alltid være menn min er også håpløs sånn, men av og til glimter han til og da er gleden stor! Tror det er noe av sjarmen. Hadde han vært "på" hele tiden tror jeg fort jeg ville ha kjeda meg. Selvom det er irriterende at han ikke er tankeleser ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå