Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Vi er begge ganske korte damer, jeg bruker str. 42 på HM. Hun er som hun sier "en knapp førr" men kjøper klærne sine i butikker som har stoooore størrelser og det hun kjøper er gjerne veldig løst sittende. I realiteten er hun nok minst en str 46. Jeg måtte le i dag da jeg sa at coctailkjolen jeg hadde kjøpt til årets julebord viste seg å være litt liten. Hun mente hun kunne prøve den på og eg lot henne for underholdningen sin del. Nå, en ganske tomatrød svigermor og sprengt glidelås senere, får jeg kanskje slippe flere kommentarer om hvor stor jeg er i forhold til henne; Anonymous poster hash: 2dcbd...0db
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Må bare legge til at jeg godter meg ene og alene fordi kun kommenterer kroppen min og hva som er galt med den hver gang jeg ser henne. Anonymous poster hash: 2dcbd...0db
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Skjønner deg godt.. Anonymous poster hash: 561ac...9ec
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 hehe, ja det var på sin plass. Håper hun innser det nå da. Har ei venninne som er litt lik. HUn sammeligner veldig på vekt mellom oss, selvom jeg er mye høyere enn henne. Hadde jeg hatt en slik mulighet som deg ville jeg ha kost meg med underholdningen også Anonymous poster hash: 69709...077
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 Hadde en venninne som var slik. Vi var feite begge to. Jeg var 44 og hun minst 46 men tror 48 satt best. Jeg er en kjoledame og hun skulle på fest. Hun spør om hun kan låne, jeg hadde sikkert noen som var liiiiiitt trange for meg, de satt nok perfekt på henne. Lot henne komme og prøve for underholdningen sin skyld. INGEN passet, selv ikke de som var liiiiiitt for store. 🙊 Anonymous poster hash: 77ef0...c5c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 Men sitter voksne mennesker og sammenligner seg slik da? Wow... Anonymous poster hash: db154...ffc
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #7 Skrevet 15. desember 2015 I-landsproblemer delux. Glad jeg har en svigermor med helt andre fokus. Anonymous poster hash: 43d96...ffd
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #8 Skrevet 15. desember 2015 Siden svigermor kommenterer kroppen din negativt hver gang dere møtes så synes jeg det var på sin plass å benytte seg av muligheten til at hun satte seg selv på plass, Hi Anonymous poster hash: 68b7b...da7
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #9 Skrevet 15. desember 2015 Huff... Anonymous poster hash: fdb9d...26c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #10 Skrevet 15. desember 2015 Dere er skada som finner glede i slikt. Alvorlig. Å le på andres bekostning er skadefryd, ikke glede. Det er sykt å lese det dere skriver. Helt forferdelig sykt. Anonymous poster hash: 40daf...302
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #11 Skrevet 15. desember 2015 Dere er skada som finner glede i slikt. Alvorlig. Å le på andres bekostning er skadefryd, ikke glede. Det er sykt å lese det dere skriver. Helt forferdelig sykt. Anonymous poster hash: 40daf...302 Tydelig at du ikke makter å ta verdens grusomheter inn om dette sjokkerer deg. Anonymous poster hash: 2dcbd...0db
Iiiiik Skrevet 15. desember 2015 #12 Skrevet 15. desember 2015 Dere er skada som finner glede i slikt. Alvorlig. Å le på andres bekostning er skadefryd, ikke glede. Det er sykt å lese det dere skriver. Helt forferdelig sykt. Anonymous poster hash: 40daf...302 Mener du virkelig at det er sykt og skada? Skadefryd er jeg enig i. Det kan enten være ondsinnet eller en etterlengtet revansje på at noen har fått en til å føle seg liten (sic!) over lang tid, men i de fleste tilfeller langt unna skada og forferdelig sykt.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #13 Skrevet 15. desember 2015 Hva betyr (sic!) ? Anonymous poster hash: 8c121...d07
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #14 Skrevet 15. desember 2015 Dere er skada som finner glede i slikt. Alvorlig. Å le på andres bekostning er skadefryd, ikke glede. Det er sykt å lese det dere skriver. Helt forferdelig sykt. Anonymous poster hash: 40daf...302 Det syke er folk som mangler selvinnsikt. Å tro de er så mye tynnere enn en person og så er de større. Det er teit og underholdende. Anonymous poster hash: 77ef0...c5c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #15 Skrevet 15. desember 2015 Ha-ha, dritbra HI!!!!! Anonymous poster hash: b9a24...7f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå