Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Blir dere ikke oppdaga ? Anonymous poster hash: cf45d...3b6
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Alle som er utro tror de ikke blir det, men det er veldig naivt! Selvsagt blir man oppdaget, på et eller annet tidspunkt Anonymous poster hash: c2ab7...a58
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Nei, har ikke blitt det, men promoterer på ingen måte utroskap av den grunn, og håper jeg aldri havner i den situasjonen igjen. Anonymous poster hash: 91d9b...4c8
sug lut Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Det er naivt å tro at alle blir oppdaget. Det er sjelden "alle" blir, tror, kan, vil, mener eller gjør noe som helst.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 Det er naivt å tro at alle blir oppdaget. Det er sjelden "alle" blir, tror, kan, vil, mener eller gjør noe som helst. Nei, selvfølgelig blir ikke ALLE oppdaget. Men flere blir oppdaget, enn det man tror. Vet om ihvertfall fire i min omgangskrets som vet om mannens utroskap, mens han og elskerinnen tror at kona ikke vet. Disse konene/samboere ønsker ikke å splitte familien og vil egentlig ti hele greia ihjel. Har også ei venninne som var utro mot eksen som dum 17-åring, og trodde ingen visste. Flere år senere da hun møtte på eksen viste det seg at han visste hele tiden, og at det var grunnen til at hun ble dumpet, selv om han argumenterte med noe helt annet. Mange synes utroskap er forferdelig flaut, man føler seg mislykket som kone og partner, og vil helst ikke forholde seg til det. Enkelte er så åpenlyst utro at det er et under at kona ikke skjønner noen ting. Det kan derimot hende at hun skjønner, men vil ikke ta det innover seg, sånn en slags beskyttelsesrefleks. Men ja, det finnes mange som aldri blir oppdaget. Lengde på forholdet og hvem man er utro med spiller en viss rolle - det er lettere å skjule ONS på et julebord på motsatt kant av Norge, enn langvarig forhold med nabodama. Anonymous poster hash: 7ff31...358
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 Jeg er redd sug lut er inne på noe. Mange blir oppdaget, men jeg mener det er svært sannsynlig at like mange aldri blir oppdaget. Forhold på si har selvsagt større risiko enn ons på firmafest, gutte eller jenteturer osv., men uansett vil jo risikoen for å bli oppdaget være tilstede i større og mindre grad. Risiko, empati og ansvarsfølelse (moral) er de tingene som vurderes når situasjoner med potensielt utroskapsutfall oppstår. Rekkefølgen og viktigheten av punktene varierer selvsagt fra person til person. PS. Jeg svarte selvom jeg ikke er utro. Beklager på det sterkeste😜 Anonymous poster hash: d1fcb...dd7
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #7 Skrevet 15. desember 2015 Hehe. Bare nysgjerrig. Ser for meg at veldig mange ikke blir oppdaget. Og hvem innrømmer alt de gjør om de blir tatt ? Noen her som ikke har blitt oppdaget da? Ikke utro jeg altså, bare fasinert av alle trådene for tiden, og så vet man jo aldri va gubben gjør heller .... Anonymous poster hash: cf45d...3b6
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #8 Skrevet 15. desember 2015 Jeg var utro mot min forrige mann. To ganger. Ble ikke oppdaget. Var sammen i 10 år etter utroskap. Ble slutt pga noe annet. Er fem år siden det ble slutt og ingen vet noe den dag i dag. Har ikke vært utro mot min nåværende mann. Anonymous poster hash: 4dc79...3d5
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #9 Skrevet 15. desember 2015 I to langvarige forhold var jeg utro til sammen 11 ganger. Kun ett tilfelle ble oppdaget i ettertid. Anonymous poster hash: f7d52...726
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #10 Skrevet 16. desember 2015 Hvordan ble det oppdaget da du over her ? Anonymous poster hash: cf45d...3b6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #11 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har vært utro mange ganger og har aldri blitt oppdaget. Anonymous poster hash: 629d9...981
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #12 Skrevet 16. desember 2015 Jeg har vært utro mange ganger og har aldri blitt oppdaget. Anonymous poster hash: 629d9...981 Har ikke mannen din noen som helst mistanke engang? Anonymous poster hash: d1fcb...dd7
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #13 Skrevet 16. desember 2015 I to langvarige forhold var jeg utro til sammen 11 ganger. Kun ett tilfelle ble oppdaget i ettertid. Anonymous poster hash: f7d52...726 Han så gjennom mailen min og jeg hadde glemt å slette...... Anonymous poster hash: f7d52...726
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #14 Skrevet 16. desember 2015 Hva skreiv du på Mail da? Flørtet ? Avtalte å møtes ? Anonymous poster hash: cf45d...3b6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2015 #15 Skrevet 16. desember 2015 Bryr dere dere ikke noenting om mannens følelser? Dr fortjener bedre. Håper dere blir tatt alle sammen. Anonymous poster hash: ded91...60f
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2015 #16 Skrevet 17. desember 2015 Bryr dere dere ikke noenting om mannens følelser? Dr fortjener bedre. Håper dere blir tatt alle sammen. Anonymous poster hash: ded91...60f Det kan man gjerne håpe på, men dessverre går nok de fleste fri😤 Anonymous poster hash: d1fcb...dd7
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2015 #17 Skrevet 18. desember 2015 Jeg valgte å fortelle det. Følte meg som verdens verste person (og det var jeg jo) men ville gi kjæresten mulighet til å velge. Vi prøvde i en periode, men ble slutt etterhvert. Anonymous poster hash: e5255...79f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå