Gå til innhold

Føler meg ikke Velkommen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer sin bror har aldri likt meg virker det som.

I bursdager så ber han min samboer og vår unge men ikke meg.

I år så har min samboer sagt ja til å feire jul med han. Deres mor og mormor skal også være der.

Føler meg ikke Velkommen. Min samboer forstår meg ikke.

Jeg gruer meg utrolig til julen.

Jeg føler meg ikke Velkommen. Føler mest for å la samboer ta med seg ungen å dra. Dette for å slippe bråk. Vil heller være alene hjemme enn å ende opp med bråk i jula.

Anonymous poster hash: fa28f...b02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men pleier det å bli bråk?

Anonymous poster hash: 690c5...0bb

Skrevet

Ja. Jeg får mye stygge bemerkelser. Begrensa hvor lenge jeg orker det uten å føle meg i veien og ville bare dra hjem.

Skrevet

Og mannen din syns ikke det er rart å bli invitert uten deg?

Anonymous poster hash: 690c5...0bb

Skrevet

Han syns det er rart. Men Gjør ikke noe med det. Jeg har prøvd å prate med broren selv men han svarer meg ikke.

Han sier at jeg kan Være hjemme fra bursdager. Jul føler jeg blir litt annet. Men orker ikke bråk

Skrevet

Herlighet kvinne! Ta deg sammen! Ta en snakk med denne broren FØR jul. Gi beskjed at enten svarer han deg ordentlig og blir voksen, ellers feirer dere jul hjemme. Og be mannen din om å få seg noen baller!

Anonymous poster hash: 1d30a...df6
Skrevet

Mannen din bør faktisk sette broren sin på plass. Er hans jobb å backe deg i dette. Er broren respektløs mot deg, så er han respektløs mot mannen din.

Anonymous poster hash: 617fb...54f

Skrevet

Enig med siste her. Samboeren din må få seg noen baller og ta for seg den respektløse oppførselen til broren. Om det ikke nytter å ta for seg broren, så feirer dere jul hjemme dere to og barna og gjør det tydelig ovenfor både bror, mor og mormor, årsaken til at dere ikke feirer hos broren.

Anonymous poster hash: 58869...cbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...