Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Hva fader er det som skjer, har vært kvalm av og på fra uke 6 og ømme pupper av og på men idag har jeg ingen symptomer og de kommer ikke heller... Tenkte at de ihvertfall skulle komme innen klokka 12 men ingenting. Har mistet to ganger før og ingen barn og nå er jeg redd fra ma. Er det vanlig å miste symptomer lenge ved 9 uker? er så redd... Anonymous poster hash: f6d17...65e
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Ja, det er normalt. Følte meg ikke gravid i det hele tatt en periode. Håper alt går bra for deg denne gangen! Hilsen mamma til 5. Anonymous poster hash: 38c3a...f3b
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Mener å huske at det er omtrent rundt uke 9 at det føles som om jeg har inbillt meg hele greia i begge mine tidligere svangerskap. (jeg har også hatt en MA, og skjønte det ikke, fordi jeg var fortsatt like intenst gravid) Anonymous poster hash: df3cd...788
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå