Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 og i år skal mine svigerforeldre feire sammen med oss. Det er virkelig ekstremt, alt hun får selv snakker hun negativt om og gjør gjerne stort nummer av å gi det videre til noen andre. Feil kan være feil duft, feil farge, feil stoff, feil produsent. Det hun syns var topp i oktober er plutselig heeeeelt feil i desember. Det stopper heller ikke der, hun kommenterer også det andre får. Ett år overtalte hun mamma til å bytte en gave hun fikk av meg, noe hun i utgangspunktet hadde ønsket seg. Jeg har tatt dette opp med henne, men hun forstår bare ikke at det er frekt. Nå gleder jeg meg stort til hun får vin av mine svigerforeldre, for selv om den var en favoritt i sommer er den nok udrikkelig når fordi den er fra galt distrikt eller er laget på helt feil drue. Andre som har slike familiemedlemmer? Anonymous poster hash: 80c4c...727
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Oh my..... Hvor gammel er hun? Jeg hadde rett og slett ikke funnet meg i det, jeg hadde sagt at hun ikke fikk feire jul med oss fordi jeg nekter å la barna mine læres opp til slike frekkheter! Enten må hun begynne snakke pent om gavene som blir gitt, holde helt kjeft, eller bli hjemme. Anonymous poster hash: 637d2...d24
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Hun er 40. Barna hennes er likedan, jeg ser at de jobber for å finne negative ting med ting de liker for å få positiv respons av mora. Hun skatter nemlig kresenhet høyt. Vi har hatt veldig ulik oppvekst da vi har ulike mødre, men jeg gidder ikke unnskylde henne og har sagt at hun ikke får gaver av meg mer. Anonymous poster hash: 80c4c...727
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Hun er 40. Barna hennes er likedan, jeg ser at de jobber for å finne negative ting med ting de liker for å få positiv respons av mora. Hun skatter nemlig kresenhet høyt. Vi har hatt veldig ulik oppvekst da vi har ulike mødre, men jeg gidder ikke unnskylde henne og har sagt at hun ikke får gaver av meg mer. Anonymous poster hash: 80c4c...727 Skjønner ikke at du gidder feire sammen med henne... Litt seint å forandre på årets planer, men etter jul hadde jeg sagt rett til henne at du ikke orker flere slike utakknemlige juler og at du heretter bare kommer til å ha en åpen invitasjon til barnas besteforeldre også før søsken feire hvor de vil men ikke hos deg. Anonymous poster hash: 637d2...d24
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 Uff! Feiler det henne noe, eller har hun bare ikke sosiale antenner? Jeg hadde nok vært veldig så frekk og sagt klart i fra at hun får reise hjem før gaveåpningen, eller så holder hun kjeft. Anonymous poster hash: 49ed4...cc7
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 Jeg ville tolket en slik oppførsel som ekstremt dårlig selvtillit som forsøkes å skjules bak en maske av å late som om hun alltid vet litt bedre enn andre, alltid later å følge mer med i trender, at hun bare føler seg bedre hvis hun tråkker på andre.... Tror jeg ville fortalt henne at hun er uhøflig og at hun dessverre oppdrar barna sine til å bli uhøflige og utakknemlige. At hun risikerer at barna hennes får problemer sosialt pga. at de er så negative. Det er jo egentlig litt synd i henne - det virker som om hun har gått glipp av noe i oppdragelsen... Anonymous poster hash: a616e...40c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #7 Skrevet 15. desember 2015 Min mor er dessverre litt lik. Det går litt i perioder hos mamma. F.eks sa hun i oktober til sin bursdag at hun alltid har ønsket seg fotbad med massasje. Dette hadde hun ønsket seg i flere år vistnok. Jeg tenkte derfor at "supert, da vet jeg hva hun skal få til jul i år". Kjøpte fotbad i november. Uken etter fikk jeg beskjed om at hun ønsket seg noe annet. Sa jeg hadde kjøpt gave og at hun hadde sagt hun ville ha fotbad. Nei nå ville hun ha det andre i stedet. Så hun blir sikkert ikke helt fornøyd da hun ser hva hun får. Nisser ønsker hun seg hvert år. Men enten er det nissekjerring eller nissegubbe. De er for små, for store eller har feil farge. Dessuten har hun alltid sett en finere. Så vi får se hva hun sier da hun får nissekjerring i år. Hun fikk ett stor bilde på lerret av min sønn da han ble født, etter eget ønske. Men gikk ikke lang tid før hun kunne tenke seg ett nytt der han var større. Jeg fremkalte bilder til henne nå i vanlig str men hun ville jo ha lerret sa hun da. Enda hun har bedt meg fremkalle bilder fordi hun klarer å slette de hun har på tlf hele tiden. Hun ville ha ett stort bilde i tillegg. Blæh blir ikke klok på dama! Anonymous poster hash: 572a2...877
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå