Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Gravid uke 27. Formen er på topp! Mannen er på jobb, 2- åringen sendt på nissefest i bhg. Sitter selv med en kopp gløgg, og nyter bare det å være så takknemlig over livet mitt! Anonymous poster hash: a1b06...b2d
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Så godt å høre at du nyter det og koser deg Her er det motsatt. Har ikke sovet ett minutt i natt, er langtidssyk, økonomi som har gått rett vest pga. sykdom over lang tid, har fått låsninger i nakken og nå tannverk også. Tar alt på en gang Anonymous poster hash: e6a3b...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå