Gå til innhold

Så i tvil. Min niese på 7 år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror er skilt og har sin datter på 7 år 40%.

I helgen sov hun over en natt sammen med mine barn.

På kvelden når de andre hadde sovnet måtte hun på do og var lys våken så vi pratet litt.

Så fortalte hun om en ting hjemme hos mamma. En helt uviktig hendelse, type at hun var i svømmehallen med mamma.

Så ble hun helt rar og sa du må ikke si jeg har sagt det. Jeg forsto ikke hva hun mente. Da begynte hun å gråte og sa, du må ikke si jeg fortalte vi hadde vært i svømmehallen for alt hos mamma er hemmelig.

Vi hadde en lang samtale og det kommer frem at moren ikke vil høre hvordan hun har hatt det hos pappa og sagt alt hos pappa er hemmelig og alt hos mamma er hemmelig. I tillegg sier hun ofte når de har gjort spesielle ting "dette må ikke pappa få vite"

Hun var så lei seg og sa det var vanskelig å holde ting hemmelig. I tillegg måtte jeg love å ikke si det til pappa. Jeg lovet å ikke si det videre. Og sa også at om hun skulle forsnakke seg så forstår vi det, at det er vanskelig å holde alt hemmelig.

Nå vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Jeg lovet å ikke si det til pappa. Og sier jeg det vil han eksplodere på moren.

Det var min bror som gikk da hun ikke hadde økonomisk styring og en forenklet versjon av dette, hun stjal penger av han, masse penger. Bruddet var stygt og moren er bitter. Pga deres felles datter ville ikke min bror anmelde tyveriet.

Jeg vil ikke bryte denne tilliten hun har vist meg, samtidig kan hun ikke fortsette å leve slik å være redd for å røpe hemmeligheter.

Hva hadde du gjort?

Anonymous poster hash: 37714...c6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...