Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Ungen her er over 4 og jeg vet enda ikke hva jeg skal svare. Vi var på juletrefest her om dagen og en annen mor kommer bort setter seg på huk foran ungen min og sier til meg at han er så utrolig god. Jeg klarer ikke si annet en "heh" mens jeg smiler.. Hva svarer du på sånt? Sier man takk? Eller helt enig med et glimt i øyet? Anonymous poster hash: e12b7...7bd
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Jeg har ikke barn ennå, men når noen sier noe sånt til hunden min pleier jeg å si enten takk eller "ja, det er vi jo helt objektivt sett heeelt enige i" med et smil og en latter. Anonymous poster hash: 7d697...42c
petitt Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Jeg svarer at jeg er enig, for det er jo sant det de sier om ungene mine. Jeg sier jo helt enig om noen komplimenterer venninna mi til meg også for å si det sånn. Heromdagen var det noen som sa "Herregud for en nydelig gutt du har" Jeg svarte "Ja tusen takk, helt enig, han er fantastisk " Du tar jo imot et kompliment på vegne av noen andre, det er ikke "kvalmt" å si takk og at man er helt enig når noen sier noe fint om ungen din Da er han fin da, og det vet jo du også
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 På slike utsagn svarer jeg med et smil at jeg er helt enig Nå som de har blitt eldre takker jeg for at de forteller meg det, f.eks da pappaen til en klassevenninne av 8-åringen kom bort på turn-avslutningen og sa at datteren min var en så søt og snill jente og at det var så koselig å ha henne på besøk. Da sa jeg at det var godt å høre, for selv om hun stort sett er grei hjemme også kan jo de fleste barn være noen skikkelige troll av og til og da er det fint å høre at de oppfører seg bra ute blant folk. Anonymous poster hash: 84855...54b
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 Sier meg enig, hvis jeg sier noe. Er jo ikke jeg som får komplimentet, så "takk" blir for dumt. Men med kroppsspråk og enighet så er man ikke frekk heller. Anonymous poster hash: b00d9...578
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 Svarer at jeg er helt enig! Eller noe sånt som "Ja, han er så god atte og med et stort smil". Jeg er jo mammaen hans, selvfølgelig er jeg enig. Trenger forøvrig ikke være noen kommentar til det heller, man kan jo vise det med kroppsspråket også. Anonymous poster hash: 97a95...4a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå