Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Hei Over ca to uker siden jeg sluttet med snus nå, etter å ha snust i ca 4 år en halv boks daglig. Bestemte meg egentlig helt plutselig for at jeg ikke gad mer, og kjøpte meg nicotinelle spray som jeg har brukt frem til i dag. Kjenner ikke noe fryktelig mer sug i dag, men kanskje litt mer stress i kroppen. Hvordan er deres erfaringer med å slutte med røyk/snus/nicotinelle produkter? Gikk dere opp i vekt? Hvor lang tid tok det før du ikke tenkte på det lenger? Merker allerede litt vektøkning, har ikke spist noe mer eller noe annet enn det jeg vanligvis spiser... Skal begynne å trene etter jul, og har prøvd å tenke litt på hva jeg putter i meg nå så da håper jeg det stopper. Anonymous poster hash: 318f7...41f
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Tydeligvis ikke mange som har sluttet og har erfaringer. Ser man det. Anonymous poster hash: 318f7...41f
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Har også nylig sluttet med snus. Vært 2 mnd uten nå og kjenner fotsatt suget. Gått opp noen kilo. Er enkelte dager skikkelig stressa i kroppen. Brukte tyggis i en overgangsfase, men har sluttet med den for flere uker siden. Lykke til oss begge! Anonymous poster hash: a5cb3...013
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 Så bra! Grattis! Gikk du opp fordi du spiste mer snop eller bare pga at du sluttet å snuse? Takk for svar assa Godt vi er flere! HI Anonymous poster hash: 318f7...41f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå