Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 17 dager gammel baby kaver en del under amming. Slipper en del og gulper mye både fra munn og nese. Sliter med mye luft i magen og bæsjer i hver bleie. Viser tegn til sult hele tiden. Gråter døgnet rundt Hva kan jeg gjøre for å få mindre formelk? Prøver å gi fra samme brystet flere ganger før jeg bytter, uten at det ser ut til å hjelpe. Tar jo ikke lange tiden før det kommer ny formelk Anonymous poster hash: 4c703...24b
Lurifaxa Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Kan du ha for stor utdrivning av melk? Jeg hadde veldig mye melk og stort trykk, så ungene mine slet med å svelge unda. De svelget og svelget og måtte rett og slett slippe brystet for å få tid til å puste. Så her ble det mye styring med amming. Mye gråting og gulping. Elstemann måtte rape 2-3 ganger under måltidet og hadde ofte sprutgulp. Det gikk seg til etterhvert. Ett par måneder kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå