Gå til innhold

Tror jeg har for mye formelk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

17 dager gammel baby kaver en del under amming. Slipper en del og gulper mye både fra munn og nese. Sliter med mye luft i magen og bæsjer i hver bleie. Viser tegn til sult hele tiden. Gråter døgnet rundt :( Hva kan jeg gjøre for å få mindre formelk? Prøver å gi fra samme brystet flere ganger før jeg bytter, uten at det ser ut til å hjelpe. Tar jo ikke lange tiden før det kommer ny formelk

 

Anonymous poster hash: 4c703...24b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ha for stor utdrivning av melk? Jeg hadde veldig mye melk og stort trykk, så ungene mine slet med å svelge unda. De svelget og svelget og måtte rett og slett slippe brystet for å få tid til å puste. Så her ble det mye styring med amming. Mye gråting og gulping. Elstemann måtte rape 2-3 ganger under måltidet og hadde ofte sprutgulp. Det gikk seg til etterhvert. Ett par måneder kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...