Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Og jeg er så redd de velger julaften! Eller to dager før og så BLIR det julaften. Har jeg noe jeg skulle ha sagt, eller skal jeg bare være takknemlig for at jeg blir passet så godt på? For det har jeg virkelig blitt igjennom hele dette noe vanskelige svangerskapet... St.Olavs Anonymous poster hash: bc87a...f9d
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #2 Skrevet 15. desember 2015 Det kommer jo litt an på når du har termin? Anonymous poster hash: 2de80...0a9
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 Om det er snakk om en dag eller to, kan du sikkert prøve å smette inn dine ønsker. Men igjen, de har sikkert fullt opp og må sette deg i gang når det passer de best Anonymous poster hash: ce5e3...1d5
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #4 Skrevet 15. desember 2015 De legger det når de mener det er medisinsk riktig å ta det. Når det er sagt, om det kan unngås så prøver de jo også å foreta planlagte inngrep på røde dager, så såsant det ikke må gjøres akkurat julaften så tror jeg ikke det blir dagen. Lykke til Anonymous poster hash: 57cac...593
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #5 Skrevet 15. desember 2015 De velger neppe julaften. Jeg har blitt satt i gang tre ganger, og i to av tilfellene valgte de å utsette det slik at det ikke skulle falle på helg pga. bemanningen. Derfor legger de neppe tidkrevende ting de kan kontrollere på dager med lavere bemanning. Anonymous poster hash: ffeab...d44
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #6 Skrevet 15. desember 2015 Sist jeg var inne til kontroll fikk jeg inntrykk av at jeg skal settes i gang ca to uker før termin, at det er ideelt. Og det er julaften Det er derfor jeg er så skeptisk. Tenk så mye deiligere det er å ha bursdag i romjula kontra julestria/julaften... Jeg får vel bare spørre pent og høre hva de sier Takk for svar! Anonymous poster hash: bc87a...f9d
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #7 Skrevet 15. desember 2015 Om det ikke er medisinsk nødvendig å gjøre det akkurat den dagen, fordi det f.eks er fare for liv og helse å vente noen dager, så tar de det ikke på dager med lav bemanning. Planlagte inngrep gjøres på hvite dager med full bemanning og det er forsvarlig. Anonymous poster hash: f4c01...356
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #8 Skrevet 15. desember 2015 De legger det når de mener det er medisinsk riktig å ta det. Når det er sagt, om det kan unngås så prøver de jo også å foreta planlagte inngrep på røde dager, så såsant det ikke må gjøres akkurat julaften så tror jeg ikke det blir dagen. Lykke til Anonymous poster hash: 57cac...593 Ser at du skal settes i gang, at det ikke er keisersnitt. Har ikke sovet i hele natt, så får tydeligvis ikke med meg alt Uansett så prøver de å unngå slike planlagte handlinger på de største røddagene. Og hvor lang tid det vil ta kommer vel an på den lille Anonymous poster hash: 57cac...593
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #9 Skrevet 15. desember 2015 Om det ikke er medisinsk nødvendig å gjøre det akkurat den dagen, fordi det f.eks er fare for liv og helse å vente noen dager, så tar de det ikke på dager med lav bemanning. Planlagte inngrep gjøres på hvite dager med full bemanning og det er forsvarlig. Anonymous poster hash: f4c01...356 Så godt å høre. Regner med det ikke blir to dager før heller da, siden det fort kan ta noen dager med en slik ballong? Anonymous poster hash: bc87a...f9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå