Gå til innhold

Selvbruning Vita Liberata.. Noen som bruker det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hittil nå har jeg brukt selvbruning fra Shadow tans og syns den er dårlig, flekkete og oransje, fargen falmer fort av osv..

Lest mye bra om vita liberata, og lurer på om noen av dere har brukt dem?

Lyst å bestille meg en av disse gavesettene men usikker på hvem jeg skal gå for, dark eller medium :)

http://www.hexashop.no/categories/gavesett-vita-liberata

Anonymous poster hash: 410dd...613

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Dytt :)

Skrevet

Jeg brukte den ifjor sommer. Likte den veldig godt.

M

Best av alle jeg har prøvd.

Men det jeg likte best var de ansikts"kremene" deres. Husker ikke helt navnet. De ga veldig fin glød.

Anonymous poster hash: c066b...cb3

Skrevet

Jeg brukte den ifjor sommer. Likte den veldig godt.

M

Best av alle jeg har prøvd.

Men det jeg likte best var de ansikts"kremene" deres. Husker ikke helt navnet. De ga veldig fin glød. Anonymous poster hash: c066b...cb3

Tusen takk for svar. :)

Bør jeg gå for dark eller medium tror du?

Skrevet

Jeg tok dark. Er lys i huden men det var på sommeren da

Anonymous poster hash: c066b...cb3

Skrevet

Jeg tok dark. Er lys i huden men det var på sommeren daAnonymous poster hash: c066b...cb3

Takk :)

Noen flere?

Skrevet

Jeg ville gått for dark. Jeg har både medium og dark selv, har lys hud. Dark blir ikke for mørk på meg i alle fall, når du har dusjet den av så får du en fin glød. Jeg blir ikke like brun av den som de i reklamene blir...mulig de har blitt fotografert før fargen er dusjet av. Men jeg er veldig fornøyd! :) Den forsvinner gradvis og blir ikke skjoldete. Husk å kjøpe selvbruningsvott, det blir ikke like jevnt uten..

Anonymous poster hash: 091cd...55d
Skrevet

Jeg ville gått for dark. Jeg har både medium og dark selv, har lys hud. Dark blir ikke for mørk på meg i alle fall, når du har dusjet den av så får du en fin glød. Jeg blir ikke like brun av den som de i reklamene blir...mulig de har blitt fotografert før fargen er dusjet av. Men jeg er veldig fornøyd! :) Den forsvinner gradvis og blir ikke skjoldete. Husk å kjøpe selvbruningsvott, det blir ikke like jevnt uten.. Anonymous poster hash: 091cd...55d

Men det står at man tar den på 24-timer etter man har skrubbet og dusjen?

Kan jeg ikke ta den før etter dusj?

Tusen takk for svar.

Skrevet

Du skrubber deg med peeling (viktig!) og dusjer, så skal du vente 24 timer før du har på selvbruningen (jeg bruker aldri vente så lenge). Så tar du på selvbruningen og venter minimum 8 timer og dusjer av overskuddsfargen. Du blir veldig brun når du smører deg inn, men som sagt så forsvinner en del når du dusjer deg. Men får en fin farge :)

Skrevet

Jeg bruker forresten Rich face i ansiktet og phenomenal mousse på kroppen.

Skrevet

Du skrubber deg med peeling (viktig!) og dusjer, så skal du vente 24 timer før du har på selvbruningen (jeg bruker aldri vente så lenge). Så tar du på selvbruningen og venter minimum 8 timer og dusjer av overskuddsfargen. Du blir veldig brun når du smører deg inn, men som sagt så forsvinner en del når du dusjer deg. Men får en fin farge :)Anonymous poster hash: 091cd...55d

Hvilken peeling anbefaler du?

Skrevet

Har bestillt meg gavepakning, dark mousse, rich face og hansken.

:)

Skrevet

Dytt

Skrevet

Du skrubber deg med peeling (viktig!) og dusjer, så skal du vente 24 timer før du har på selvbruningen (jeg bruker aldri vente så lenge). Så tar du på selvbruningen og venter minimum 8 timer og dusjer av overskuddsfargen. Du blir veldig brun når du smører deg inn, men som sagt så forsvinner en del når du dusjer deg. Men får en fin farge :)Anonymous poster hash: 091cd...55d

Hvilken peeling anbefaler du?

Jeg tror ikke merket har så mye å si, bare viktig at den har godt med "korn" i seg så den skruBber godt av døde hudceller. Jeg har en billig fra Nivea. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...