Gå til innhold

Per Sandberb blir ny innvandringsminister....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😱😱😱

Anonymous poster hash: 826fe...76b

Skrevet

Det er et spenstig valg..

Anonymous poster hash: dbe9b...0f3

Skrevet

Flott! Da kan det jo faktisk hende at det begynner å skje noe!👏👏👏

Anonymous poster hash: def1f...a1a

Skrevet

Skremmende!

Anonymous poster hash: 90a7e...b1a
Skrevet

Flott! Da kan det jo faktisk hende at det begynner å skje noe!👏👏👏

Anonymous poster hash: def1f...a1a

Ja, han er jo allerede dømt for vold mot innvandrer, og har gjort det klinkende klart hva han mener om disse menneskene. Hva er planen hans nå? Sitte som et troll under Svinesundsbrua og stange alle kommende asylsøkere ut av landet?

Skrevet

Fantastisk

Lei av alle godtroende fjols som ikke ser risikoen for Norges framtid med å ha tilnærma åpne grenser.

Kanskje blir endelig lykkejegere jaget gjem til fordel for de som virkelig trenger hjelp og er takknemlig for det de får.

Anonymous poster hash: ee83d...953
Skrevet

Så bra da. Han kan ikke endre noe uten flertall. Kanskje det han prøver å få til er litt for strengt men så har han de han må samarbeide med og da blir det oppmykning

Jeg syns fra statsrådene har gjort det veldig bra. Jeg er ikke for velger men de har imponert meg med gjennomføringsevnen.

Anonymous poster hash: 0ee28...31d

Gjest Antarctica
Skrevet

Fantastisk

Lei av alle godtroende fjols som ikke ser risikoen for Norges framtid med å ha tilnærma åpne grenser.

Kanskje blir endelig lykkejegere jaget gjem til fordel for de som virkelig trenger hjelp og er takknemlig for det de får.

Tror du noe vil bli radikalt endret av en ny statsrådskandidat? (annet enn at vi kommer til å bli ledd ut av hele verden, hvis det skulle vise seg å være Sandberg, da....)

Lovverket er som det er, det. Våre forpliktelser endrer seg ikke.

Skrevet

I artikkelen du linker til står det at det skal opprettes en ministerpost for innvandring, og at Sandberg får en ministerpost. Det står imidlertid også at han ikke skal bli innvandringsminister.

Skrevet

Fantastisk

Tror du noe vil bli radikalt endret av en ny statsrådskandidat? (annet enn at vi kommer til å bli ledd ut av hele verden, hvis det skulle vise seg å være Sandberg, da....)

Ledd av? Hva mener du? Det er vel en fjær i hatten for enhver regjering å ha en voldsdømt fyllekjører som statsråd? Fresk i uttalelsene er han også🙈

Gjest Antarctica
Skrevet

Da får han vel Department of silly walks. Håper jeg.

Skrevet

I artikkelen du linker til står det at det skal opprettes en ministerpost for innvandring, og at Sandberg får en ministerpost. Det står imidlertid også at han ikke skal bli innvandringsminister.

Ja, ser at det står nå. Så ikke det i sted. Enten så glapp det da jeg leste (har ikke sovet i natt), ellers har de oppdatert artikkelen. Uansett, jeg gremmes over å ha en løs kanon som statsråd.

Anonymous poster hash: 7b9df...a0d

Gjest Antarctica
Skrevet

Fantastisk

Ledd av? Hva mener du? Det er vel en fjær i hatten for enhver regjering å ha en voldsdømt fyllekjører som statsråd? Fresk i uttalelsene er han også🙈

Ja, han er så treffsikker at. Glemmer ikke da han satte skapet på plass til Hareide, som bør slutte å lage terrorisme gjennom sin KrF-politikk. Og Arbeiderpartiet trenger ikke spille en sutrete offerrolle bare fordi et gammelt FpU-medlem myrder ungdommer. Der var Sandberg også god til å treffe spikeren på hodet. Han er jammen pikken over i-en!

Skrevet

Nei, det blir han ikke.

Anonymous poster hash: c4130...ef5

Skrevet

Ja, ser at det står nå. Så ikke det i sted. Enten så glapp det da jeg leste (har ikke sovet i natt), ellers har de oppdatert artikkelen. Uansett, jeg gremmes over å ha en løs kanon som statsråd.

Anonymous poster hash: 7b9df...a0d

Enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...